مدیرکل بنیاد شهید مازندران:

خانواده‌های شهدا و ایثارگران در علوم قرآنی پیشتاز باشند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران در علوم قرآنی پیشتاز باشند.
کد خبر: ۸۵۱۱۸۳۹
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲

 


 

 

خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید مازندران، عباس‌علی رضایی در جمع منتخبان قرآنی شاهد و ایثارگر استان که در مجتمع فرهنگی ایثار در ساری برگزار شد با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در علوم قرآنی پیشتاز و پیشگام باشند، اظهار کرد: شهدای گرانقدر که با عمل به قرآن‌کریم و برای زنده نگه داشتن دین پا به عرصه جهاد گذاشتند و خدایی شدند فرزندان شهدا نیز با فراگیری این کلام الهی در ترویج فرهنگ قرآنی تلاش کنند و پیشتاز باشند.

 

وی به جایگاه قرآن‌کریم اشاره کرد و بیان داشت: باید انس با قرآن را در وجود خود تقویت کرده و پرورش دهیم و از آموزه‌های قرآنی سرمشق بگیریم.

 

رضایی با اشاره به درک و فهم قرآنی، افزود: باید معانی و مفاهیم قرآنی را به‌درستی درک کنیم و آن را در زندگانی خود به‌کار ببریم.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به اینکه در زمینه فعالیت‌های قرآنی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد، بر شناسایی استعدادها و توانمندی‌ها در جامعه ایثارگری در امر قرآنی تاکید کرد.

 

در این دوره از مسابقات 260 نفر از منتخبان مرحله شهرستانی در رشته حفظ و قرائت شرکت داشتند که نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری راه می‌یابند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها