خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران نمونه ایمان، آرامش، امنیت، تقوا و پیشرفت است، گفت: متاسفانه در حال حاضر در کشورهای اسلامی از جمله در عراق گذشته، مصر و دیگر کشورها مردم با ارتش و ارتش با مردم بیگانه هستند چراکه آنها می‌خواهند هر دستوری آمد چشم و گوش بسته اجرا کنند.
کد خبر: ۸۵۱۱۸۲۷
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امروز در مراسم روز ارتش با تبریک این روز، اظهار داشت: امروز در زیر آسمان و روی زمین، ارتش جمهوری اسلامی ایران مکتبی ولایت مدار در چهارچوب امر ونهی دین خدا است که توانسته در دنیا خود را به خوبی نشان دهد.

وی با اشاره به اینکه در اوایل انقلاب به امام(ره) پیشنهاد می‌دادند که ارتش را منحل کند، افزود: تا آن روز لوله تفنگ ارتش به سمت مردم و نظام، نظام طاغوت بود ولی امروز به برکت مکتب نظام مقدس و ولایت فقیه ارتش نگهبان مردم است و این از ویژگی های مکتب ماست.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه تمام ارتش های دنیا اگر اتفاقی رخ دهد در مقابل مردم می ایستند، بیان داشت: به عنوان مثال در کشور اوکراین ارتش بیش از شش هزار آدم را کشته و این به معنی ظلم و گمراهی است.

وی اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح کشور همواره خود را سپربلای مردم قرار داده و این نعمت بزرگی است.

محمدی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران نمونه ایمان، آرامش، امنیت، تقوا و پیشرفت است، عنوان داشت: متاسفانه در حال حاضر در کشورهای اسلامی از جمله در عراق گذشته، مصر و دیگر کشورها مردم با ارتش و ارتش با مردم بیگانه هستند چراکه آنها می خواهند هر دستوری آمد چشم و گوش بسته اجرا کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز نیروهای مسلح ما خار چشم دشمنان شده اند، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به دستور قرآن عمل می کند و مسئله ای به غیر آن را اجرا نمی کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران فداکاری می کند، ابراز داشت: مردم باید قدر این نعمت را بدانند.

وی با اشاره به اینکه ارتش مستقل با یک ارتش وابسته زمین تا آسمان فاصله دارد، اذعان داشت: وضع نیروهای مسلح ما در آن زمان ذلت بار بود چراکه یک گروهبان آمریکایی به یک ارتشبد ایرانی حکومت می کرد.

محمدی با بیان اینکه نظام ضعیف و زبون تمام دار و ندار خود را به دشمن فروخته بود، اظهار داشت:چند روز پیش در مانور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر پوردستان از پیشرفت صنایع نظامی پرده برداشت که این صنایع نظامی در دنیا بی نظیر است و این افتخار بزرگی است.

وی با اشاره به اینکه در هیچ تاریخی کشور ایران این اندازه استقلال، امنیت، آرامش و اقتدار نداشته است و این به برکت خون شهدا و رهبری داعیانه بوده است، بیان داشت: مردم ایران باید با بصیرت و چشم باز این مسائل را درک کنند و شکرگزار باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات