نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی گفت: ترس از نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی در قلب دشمنان حاکم است و این امر سبب شده تا دشمنان جرات تجاوز به کشور را نداشته باشند.
کد خبر: ۸۵۱۱۷۶۲
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام مهدی قریشی در مراسم روز ارتش با تبریک 29 فروردین ماه سالروز تشکیل جمهوری اسلامی اظهار داشت: اعتماد امام خمینی (ره) به ارتش موجب شد تا با فرمان تاریخی امام ارتش جان تازه ای گرفته و برای نظام اسلامی افتخار آفرینی کند.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی تنها ارتش جهان است که در مقابل قرآن رژه را برگزار می کند چرا که ارتش جمهوری اسلامی بر اساس فرامین قرآن کریم حرکت می کند و برای دفاع از نظام اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نمی کند.

امام جمعه ارومیه گفت: آیه شریفه وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِ وَعَدُوَّكُمْ مصداق کامل نیروهای مسلح و ارتش است که با عنایت خداوند متعال دشمنان را از کشور و سرزمین مقدس باز می دارد و ترس این نیروها در قلب دشمنان حاکم است.

حجت الاسلام قریشی خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی مصداق بارز آیه شریفه وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ است و تنها توکل نیروهای ارتش و نیروهای مسلح خداوند متعال است.

وی افزود: اگر نیروهای مسلح اطراف خود و سایر کشورها را نگاه کنیم، این ارتش ها از ابرقدرت ها و زورمداران دستور می پذیرند،اما تنها ارتشی که مصداق این آیه شریفه وَ لا تَرْکَنُوا إِلَي الَّذينَ ظَلَمُوا فَتَمَسَّکُمُ النَّارُ ارتش جمهوری اسلامی است که تنها اعتمادش و پشتوانه آن خداوند تبارک و تعالی است.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: افتخار می کنیم چنین نیروهای مسلحی داریم که در صدد عملی کردن منویات مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا هستند و تنها هدف و مسیرمقام معظم رهبری اجرای فرامین خداوند متعال است.

ارسال نظرات