محمد صالح جوکار در گفتگو با بسیج تشریح کرد:

وظیفه دولت پیرامون عفاف و حجاب

کد خبر: ۸۵۱۱۶۹۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

محمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه عفاف و حجاب سرویس فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج در خصوص اجرایی نشدن قانون عفاف و حجاب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: امروز اراده ای که این مصوبات را اجرایی کند از سوی دستگاه های مسئول وجود ندارد و ما اهتمامی که باید در این موضوع باشد را اصلا نمی بینیم.

وی با اشاره به اینکه از بعد قانونی مشکل و کمبودی در این حوزه وجود ندارد گفت: اگر مسئولین دستگاه ها اجرای قوانین عفاف و حجاب را در دستور کار خود قرار داده و آغاز می کردند هر جا که لازم بود پیشنهادات قانونی خود را ارائه می دادند ولی مسئله این است که دستگاه های متولی امر اراده لازم برای اجرا را ندارند.

جوکار افزود: برای اجرای قوانین عفاف و حجاب باید همواره توجه داشت که بخشی از اقداماتی که در این زمینه باید انجام شود ایجابی و بخش دیگر سلبی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در خاتمه تاکید کرد: برای اجرایی شدن قوانین عفاف و حجاب باید بخش های مختلفی که این مصوبه آنها را ملزم به اجرا کرده ایجاد شود و بخش مهمی از آن در اختیار دولت است که باید به صورت جدی آنها را اجرایی کند.

ارسال نظرات