مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد انزلی گفت: آل سعود مجری اوامر آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است.
کد خبر: ۸۵۱۱۶۲۱
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

سیدسحاب خوش گفتار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از رشت، با اشاره به عمل شنیع ماموران آل سعود در فرودگاه گفت: اگر ما حج عمره را به عنوان فرصتی برای صدور انقلاب می دانیم و حضور در این صحنه جهانی برای ما حائز اهمیت است باید در نحوه اعزام ها تغییراتی بدهیم.

وی گفت: نگرش به این سفر که این روزها بیشتر جنبه توریستی دارد تا زیارتی و فرهنگی، باید تغییر پیدا کند زیرا با نگاهی آگاهانه از این فرصت حداکثر استفاده را می‌شود کرد.

خوش گفتار گفت: در این بین استفاده از افراد خبره و آگاه به عنوان مسئول کاروان، استفاده از  روحانیون با تجربه و قرار دادن شرایط سنی برای زائرین و تجاری نگاه نکردن به حج، می‌توانیم کمال استفاده را از این فرصت برای همصحبتی و زمینه سازی برای وحدت بیشتر انجام دهیم.

وی در مورد اهداف آل سعود در حمله به یمن، مهمترین علت این اقدامات را جلوگیری از حرکت های مردمی و جلوگیری از الگو شدن این قبیل حرکت ها، در منطقه دانست و گفت: آل سعود به دلیل ماهیت دیکتاتوری در مقابل هر حرکت مردمی ایستادگی می کند.

خوش گفتار گفت: بعد از بیداری اسلامی این خوی دیکتاتوری بیش از پیش نمایان شده است.

وی گفت: از کودتا در مصر تا اعزام مزدور به سوریه و امروز هم که با حمله به یمن، چهره پلید و خبیث خود را نشان داده است، در این بین آگاهی مسلمانان می‌تواند از نفوذ این گونه تفکرات جلوگیری کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد انزلی گفت: مسلمانان بدانند که آل سعود مجری اوامر آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است.

ارسال نظرات