دبیر شورای عالی گسترش ارزش‌های ماندگار انتظامی و دفاع مقدس ناجا از فراخوان ۲۸ فرمانده رده اول ناجا برای ثبت خاطرات جنگ خبر داد و گفت: تا کنون از بدنه ناجا و افرادی که از نیروی انتظامی در جنگ حضور داشته اند ۳۸۰۰ خاطره جمع آوری شده است.
کد خبر: ۸۵۱۱۵۹۱
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰





به گزارش خبرگزاری بسیج، رضا طبیبی دبیر شورای عالی گسترش ارزش‌های ماندگار انتظامی و دفاع مقدس ناجا از فراخوان 28 فرمانده رده اول ناجا برای ثبت خاطرات جنگ خبر داد و گفت: تا کنون از بدنه ناجا و افرادی که از نیروی انتظامی در جنگ حضور داشته اند 3800 خاطره جمع آوری شده است.

دبیر شورای عالی گسترش ارزش های ماندگار انتظامی و دفاع مقدس ناجا با اشاره به اینکه این شورا نزدیک به دو سال است که کار خود را آغاز کرده اظهار داشت: کار این شورا ورود به ده حوزه تخصصی است که کمیته هایی در این بخش ها مشغول به فعالیت هستند. این کمیته های تخصصی مسئول جمع آوری خاطرات فرماندهان، تهیه سند چشم انداز، توجه به امور ایثار گران و تربیت اساتید و راویان راهیان نور هستند.

این مقام مسئول در نیروی انتظامی با بیان اینکه 25 نفر از فرماندهان و پلیس‌های تخصصی و معاونین، عضو شورای عالی گسترش ارزش های ماندگار انتظامی و دفاع مقدس ناجا هستند گفت: مسئولیت این شورا بر عهده فرمانده ناجا است که سردار زاده کمند در این شورا به نمایندگی از ایشان به ایفای نقش می‌پردازند. ما این شورا را تا آخرین رده ناجا و فرماندهان استانی و مرزبانی ها گسترش داده‌ایم با این تفاوت که در استان ها رئیس بنیاد شهید و مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز عضو شورا هستند.

طبیبی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی های لازم در زمینه برگزاری محفل انس پیشکستوتان تهیه شده و در آن تمامی فرماندهان گرد هم می آیند و در این محفل خاطراتشان ثبت می شود. طی تعاملی که با بنیاد حفظ آثار داشتیم قرار بر این شد که ما خاطرات جبهه و جنگ فرماندهان خود را در اختیارشان بگذاریم و از طرفی عزیزان بنیاد در استان ها خاطراتی را که از کارکنان ناجا تهیه کرده اند در اختیار ما بگذارند.

وی در پایان در خصوص اینکه تاکنون چند خاطره از فرماندهان و کارکنان ناجا که در جنگ حضور داشتند تهیه شده گفت: هم اکنون از خود فرماندهان رده یک ناجا 28 نفر فراخوانی شده و از بدنه ناجا حدود 3800 خاطره جمع آوری شده است.

ارسال نظرات