فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی با وجود پیشرفت‌های خیره‌کننده در دانش نظامی، به نقطه اطمینان مردم و رهبری تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۵۱۱۵۷۷
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محمدرضا عباسیان صبح امروز در آیین روز ارتش در بوشهر با اشاره به فرمایشات امام و رهبری در مورد ارتش اظهار داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس، نیروهای زمینی، هوایی، پدافند در دفاع از حریم هوایی، زمینی کشور حضور دلاورانه داشتند و این امر نشانه تعهد آنان به اسلام و کشور است.

وی گفت: نیروی دریایی ارتش در خلیج فارس در عرصه دفاع از کشور همواره مقتدر و توانمند ایستاده و در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: ارتش از بازوان عزت، اقتدار ایران، نماد فداکاری، مجاهدت و جانبازی است که در راه عزت و استقلال میهن به ثبت رسیده است. ارتش سدی مستحکم است که موجب هراس دشمن شده و پیشرفت‌های خیره کننده ارتش در دانش سترگ نظامی، موجب شده که نقطه اطمینان مردم و رهبری قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه نیروهای ارتش در بالاترین سطح آمادگی دفاعی قرار دارند، اظهار داشت: نیروهای ارتش آماده‌اند همانند همیشه در کنار مقام معظم رهبری و مردم همچون بنیان المرصوص باشند و در برابر هر هجمه‌ای ایستادگی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها