کد خبر: ۸۵۱۱۵۵۴
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱

عزیز اکبریان نایب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن اشاره به مخالفت رهبر معظم انقلاب اسلامی با جشن گرفتن برای پیروزی در مذاکرات و اعلام این که هنوز اتفاقی نیفتاده و قراردادی بسته نشده است که پیروزی یا شکستی مطرح باشد گفت: معمولا در قراداد ها امتیازاتی داده می شود تا امتیازاتی گرفته شود و بحث شکست و پیروزی مطرح نیست تنها باید مراقب باشیم که در مقابل ما دشمن ماست و ما هیچ اعتماد و اعتقادی به این دشمن نداشته و می دانیم این دشمن جز نابودی و دور زدن ما فکری دیگر در سر ندارد.

وی در ادامه اظهار داشت: اگر امروز امریکا با ما وارد مذاکره شده برای این است که راه دیگری ندارد. در سال های اخیر ایران با وجود تمامی تحریم ها به قدرتمندترین کشور درمنطقه تبدیل شده و در عرصه جهانی حرفی برای گفتن دارد و لذا امریکا مجبور به مذاکره شده است.

نماینده مردم کرج عنوان کرد: باید توجه داشته باشیم که تیم هسته ای ما در مقابل 6 ابرقدرت دنیا قرار گرفته و در حقیقت در مقابل تمام دنیا در حال مذاکره است و در این راه زحمات بسیار زیادی کشیده است ولی با تمام این ها باید انتقادات سالم ودرست را پذیرفته و مراقب باشند تا دشمن ما را با ترفندهایش فریب ندهد.

وی در پایان گفت: درحالی که هنوز قراردادی نوشته نشده امریکایی ها به عناوین مختلف به کارشکنی در لغو تحریم ها پرداخته و بهانه های زیادی مانند تصمیمات کنگره و... را مطرح می کنند.

ارسال نظرات