خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب ارتش:

نیروهای مسلح آذربایجان غربی در آمادگی کاملی به سر می برند

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب ارتش گفت: نوید این را می‌دهم که به یقین نیروهای مسلح استان از آمادگی کافی و کامل برخوردار هستند و پا به رکاب و آماده رزم هستند.
کد خبر: ۸۵۱۱۵۳۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امیر حشمت الله ملکیان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به فرارسیدن 29 فرودین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: 29 فروردین ماه سالروز بیعت دوباره ارتش جمهوری اسلامی ایران با انقلاب اسلامی، مقام معظم انقلاب اسلامی و مردم کشورمان است.

وی با بیان اینکه امروز ارتش مصداق بارز فرمایش مولای متقیان علی (ع) است، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی و مسلح افتخار دارد به عنوان دژ مستحکم برای ملت ایران باشد.

وی در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: ملت یقین دارند چنانچه اکنون دیپلمات ها و مسئولین سیاسی کشور در مقابل ابر قدرت های جهان به مذاکره می نشینند، در ابتدا به لطف خداوند و رهنمودهای رهبری و سپس با اتکا به قدرت نیروهای مسلح کشورمان است که با این وجود ذره ای بیم و هراس به دل راه نمی دهند.

امیرملکیان با بیان اینکه همزمان با 29 فروردین ماه طبق سالهای گذشته ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام تجهیزات در انظار عموم قرار خواهد گرفت، افزود: همزمان با گرامیداشت این روز برنامه رژه نیروهای مسلح در تمام شهرهای استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 29 فروردین ماه تنها مختص ارتش نیست، ادامه داد: برنامه های روز ارتش در مرکز استان با شرکت تمامی نیروهای نظامی و مسلح در محل بلوار امامت، پارک ساحلی الغدیر ارومیه راس ساعت 9 صبح اجرا می شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برگزاری رژه یگان‌ها، شرکت در نماز جمعه، اجرای عملیات رزمی توسط یگان‌های رزمی، اجرای عملیات چتربازی در صورت مساعد بودن هوا از جمله برنامه‌هایی است در این راستا برگزار می‌شود.

امیر ملکیان به وضعیت آمادگی نیروهای ارتش اشاره کرد و بیان داشت: آذربایجان غربی استان امنیتی است و براساس اعتقادی که داریم نیروهای مسلح در شمالغرب از آمادگی ویژه‌ای برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: استان آذربایجان غربی به دلیل هم‌مرزی با سایر کشورها، استانی امنیتی است و باید نیروهای مسلح آذربایجان غربی آمادگی کافی داشته باشند.

ارسال نظرات