خبرهای داغ:
همزمان با هفته گرامیداشت زن و در راستاي ارتقاي آگاهي و بصيرتي مادران در قبال تربيت فرهنگ اسلامي فرزندان نشست بصيرتي به همت حوزه فاطمه الزهرا(س) در پايگاه گل نرجس برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۱۵۲۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، كارشناس فرهنگي نيروي انتظامي شهرستان خوي در جمع بانوان بسيجي پايگاه گل نرجس ضمن تبريك هفته زن و مقام شامخ مادر ، مادر را نماد ايثار، فداكاري و ازخودگذشتگي معرفي كرد كه از جان ميگذرد تا جان فرزندش را حفظ نمايد.

ستوانيكم پري فرجي در ادامه با اشاره به مضررات ماهواره نقش مادران را درتربيت فرزند و سوق دادن به طرف فرهنگ اسلامي مهم دانست و عنوان كرد: ماهواره رسانهاي است براي ترویج خشونت، سست كردن بنیاد خانواده، بروز اختلافات خانوادگی، شکستن حریم های خانواده.

وي گفت: زماني كه در سال هاي اخير شماهد برخي از بدحجابی و زنان خیابانی هستيم به خاطر وجود شبكه هاي اين رسانه اغفال كننده است كه تبلیغ هرنوع تنوع طلبی و هوس بازی و نيز تبلیغات ضد دینی و ضد اسلامیرا مي كند و به اينطريق از بين رفتن هر نوع قبح روابط غير اخلاقي را آموزش ميدهد.

گفتني است در پايان وي با گريز به براخيار پرونده ها در راستاي تربيت ناشايست و داشتن دوستيهاي ناباب و عدم كنترل توسطوالدين به سوالات مادران در اين زمينه پاسخ دادند.

ارسال نظرات