خبرهای داغ:
همزمان با هفته گرامیداشت زن و مادر مراسمی با حضور مسئولین و بانوان شهر فیرورق شهرستان خوی در سالن صالحین این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۱۵۱۹
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام کوهکمری از مبلغین دین شهر فیرورق شهرستان خوی در مراسم نکوداشت مقام مادر و هفته زن، با اشاره به حقوق والدین و فرزندان در قبال هم گفت:مقام مادر تنها مقامی است که اگر دریاها مرکب و درختان قلم شوند نمی توانند شانو منزلت آن را بنویسند.

وي افزود: احترام به مادر و زن از محسنات است و اسلام در این زمینه تاکید فراوان کرده است.

حجت الاسلام کوهکمری، با اشاره بر تقارن میلاد بانوی دوعالم با میلاد پربرکت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: باید ملت ولایی ایران اسلامی هماننداین دو بزرگوار راه ائمه و اوصیا را ادامه داده و تمام سعی خود را بر ترویج فرهنگ ناب اسلامی داشته باشند.

فرمانده حوزه شهیدالهیارلو سپاه خوی نیز در ادامه حضوردر عرصه های اجتماعی با حفظ عفاف و حجاب را از بزرگترین درس های عملی برگرفته ازحضرت فاطمه (س) که به عنوان الگویی برای زنان مسلمان در سطح جهان شمرده می شودبیان و افزود: باید در راستای اهداف فرهنگ غنی اسلام به ویژه فرهنگ فاطمی قدم برداریم چرا که در این صورت است می توانیم به پیشرفت های اقتصادی و علمی دست پیدا کنیم.

گفتنی است اجرای گروه سرود صاحب الزمان (ع) دعوتی ازحوزه کوثر، قرائت دیکلمه ، شعر و تجلیل از فعالانفرهنگی شهر فیرورق از برنامه های جانبی این مراسم شمرده می شود.

ارسال نظرات