سرهنگ پاسدار نظرعلی جبارزاده گفت: به منظور تکریم خانواده های معظم شهدای شهرستان خوی، مادران،همسران و فرزندان شهدا ،به اردوی سیاحتی زیارتی مشهد مقدس اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۵۱۱۵۱۸
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نیروی انسانی سپاه خوی گفت: عبودیت وجه پنهان دین است و شهیدان چون به این وجه پنهان یقین پیدا کرده و می دانستند که شهادت بالاترین مقام نزد خداوند است، جان خود را برای ماندگاری دین خدا نثار کردند.

سرهنگ پاسدار نظر علی جبارزاده با اشاره بر اهمیت مقام شامخ شهداخاطرنشان کرد: تقوا، علم و جهاد سه ملاک اصلی در برتری انسان است و مقام جهاد در راه خدا و شهادت از بالاترین آنها به شمار می رود.

وی با اشاره به اهمیت رسیدگی به خانواده‌‌های شهدا و ضرورت خدمت‌رسانی به آنان اظهارداشت:ما باید پس از شهیدان به‌عنوان رهروان حقیقی راه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در راه ولایت گام بر‌داریم و در این راستا به‌گونه‌ای رفتار کنیم که شرمنده شهدا نباشیم.

گفتنی است بنا به گفته این مسئول زائران در این اردو ضمن زیارت بارگاه نورانی حضرت امام رضا (ع) و بهره گیری از برنامه های فرهنگی مشتمل بر سخنرانی توسط روحانیت مستقر درمشهد مقدس، مسابقات فرهنگی و قرائت زیارت دعای توسل و کمیل از مراکز و اماکن تاریخی و سیاحتی مختلف بازدید می کنند.

ارسال نظرات