نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

سعودی ها، جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه را تکرار می کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، گفت: عربستانی‌ها با حمله به یمن نشان دادند که هم‌پیمان صهیونیست‌ها هستند.
کد خبر: ۸۵۱۱۵۰۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸

سعودی ها، جنایات رژیم صهیونیستی را تکرار می کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، ، 28 فروردین ماه در خطبه‌های نماز جمعه، به تحولات بسیار مهم منطقه و حمله وحشیانه عربستان به یمن اشاره کرد و گفت: سعودی‌ها با این هجوم وحشیانه به خیال خام خودشان می‌توانند انقلاب مردمی یمن را سرکوب کنند و باز به خیال واهی خودشان جلوی مقاومت در منطقه را بگیرند و به آن آسیب بزنند، اما غافل از اینکه مقاومت یک حرکت پیش‌رونده‌ای است که هیچ کس نمی‌تواند او را متوقف و یا به آن آسیب برساند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با بیان اینکه عربستانی‌ها با حمله وحشیانه خود به یمن نشان دادند که هم پیمان، همراه و هم‌فکر صهیونیست‌ها هستند اظهار داشت: سعودهای‌ها همان تجاوز ، وحشی‌گری ، جنایت ، نسل‌کشی ، کودک‌کشی و حمله و از بین بردن زیر ساخت‌ها را که صهیونیست‌ها در غزه انجام دادند بر حق مردم یمن روا داشتند و با این اقدام نشان دادن که همان وحشی گری که صهیونیست در منطقه دارند سعودی‌ها نیز دارند.

مقاومت یک حرکت پیش رونده است

خطیب جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه مقاومت یک حرکت پیش‌رونده و رو به جلو است، گفت: به لطف الهی مردم یمن بیدار ، مقاوم ، مجهز ، استوار و آماده برای دفاع از تمامیت ارضی ، استقلال ، عزت و فرهنگ کشورشان هستند و به طور قطع سعودی‌ها در این مسئله آسیب خواهند دید و ضرر خواهند کرد و ناچار خواهند شد دست از این وحشی‌گری و خون‌ریزی‌ها خود بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان حمایت جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای اسلام از مقاومت را یک ضرورت دانست و گفت: ما وظیفه و تکلیف خود می‌دانیم از حرکت آغاز شده و پیش‌رونده مقاومت که به لطف الهی با سرعت به پیش می‌رود دفاع و حمایت کنیم.

ایشان افزود: حمایت از جبهه مقاومت و ملّت مظلوم یمن ، اعلام بیزاری از وحشی‌گری‌های آل سعود و هم‌پیمانان آنها در منطقه و کمک رسانی و امداد مالی و مادی به مردم بی دفاع در این منطقه یک وظیفه و تکلیف بر دوش ملّت ایران است که بحمدالله مردم ایران در این زمینه‌ها همیشه مهیّا بوده و هستند و خواهند بود.

نکات 6گانه رهبر انقلاب، مدنظر مذاکره کنندگان هسته ای باشد

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه سخنان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب به نام «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی»، در سخنان مهمی به تبیین ضرورت‌های عمل به شعار امسال پرداخت و تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی حساس منطقه ، ما در درون کشور به شدت به همدلی و هم‌زبانی نیازمند هستیم، زیرا حمایت از جبهه مقاومت انسجام درونی می‌خواهد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در همین زمینه به موضوع مذاکرات هسته‌ای اشاره و اظهارکرد: تیم مذاکره کننده هسته‌ای باید دقیقا نکات 6 گانه‌ای که رهبرمعظم انقلاب در این خصوص بیان فرمودند را مدنظر قرار بدهند و بر این امور اساسی پافشاری و اصرار جدی داشته باشند و هیچ گاه از این اصول کوتاه نیایند.

خطیب جمعه شهرکرد تاکیدکرد: تیم مذاکره کننده هسته‌ای بداند و آگاه باشد که کوتاه آمدن در این مذاکرات و به هر قیمتی مذاکرات را به نتیجه رساندن خدمت به انقلاب اسلامی ، ملّت ایران ، امام خمینی (ره) و شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری نیست؛ بنابراین بر اصول و ارزش‌ها پافشاری کنید و بدانید که ملت و رهبری همدل و هم‌زبان ، محکم و مقاوم از شما حمایت می‌کنند.

دولت و ملت، موقعیت یکدیگر را به درستی درک کنند

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان همچنین انتخابات‌های پیش روی کشور را نیز نیازمند انسجام درونی و همدلی و هم‌زبانی دانست و افزود: هر گونه شکاف باید از درون کشور جمع شود؛ البته انتقادهای سازنده ، خیرخواهانه و تذکرها، بجای خودش باید گفته شود.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام تاکید کرد: دولت باید زبان مردم را خوب درک کند و ملت نیز باید موقعیت دولت را به درستی درک کند و در همین راستا یکدیگر را حمایت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار