خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

عربستان با حمله به یمن بیشترین لطمه را به جهان اسلام وارد کرده است

امام جمعه نهاوند گفت: کشورعربستان سعودی با حمله به یمن در راستای اهداف صهیونیستی و آمریکایی درمنطقه گام برمی‌دارد و این کار آنها بیشترین لطمه را به جهان اسلام وارد کرده است و باعث خوشحالی دشمنان شده است.
کد خبر: ۸۵۱۱۴۸۵
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی نیا درخطبه‌های نمازجمعه این هفته نهاوند اظهار داشت: حمله هوایی عربستان سعودی و دیگر هم‌پیمانانش به خاک یمن و از بین بردن تمامی زیرساخت‌های این کشور تجاوز آشکار و محکوم است، و سازمان ملل بجای محکوم کردن مردم یمن باید جلوی وحشیگری عربستان را بگیرد.

وی گفت: کشورعربستان سعودی با حمله به یمن در راستای اهداف صهیونیستی و آمریکایی درمنطقه گام برمی‌دارد و این کار آنها بیشترین لطمه را به جهان اسلام وارد کرده است و باعث خوشحالی دشمنان شده است.

امام‌جمعه نهاوند افزود:حکومت انگلیسی صهیونیستی خاندان آل سعود که پادشاهان ظالم و غیرقانونی عربستان از ابتدای تأسیس تاکنون سبب تفرقه و تجاوز در منطقه خاورمیانه برضد کشورهای همسایه و مسلمان بوده‌اند.

مغیثی‌نیا بیان کرد: کنگره آمریکا در بحث مذاکرات هسته‌ای با ایران نشان داد حتی با رئیس جمهور خود صادق نیست و با تصویب قانون‌های ظالمانه و بی‌سابقه برضد ملت ایران نشان داده است که به هیچ یک از تعهدهای خود پایبند نیست.

وی تصریح کرد: این حرکت کنگره آمریکا به دور از عرف دیپلماتیک بود زیرا آنها می‌خواهند زیر فشار صهیونیست‌ها بر رئیس جمهور خود، در مورد مذاکرات هسته‌ای با ایران تسلط بیشتری داشته باشند تا دل اسرائیلی ها را به دست بیاورند.

امام‌جمعه نهاوند گفت: در مذاکرات هسته‌ای طرف ما کنگره آمریکا نیست بلکه کشورهای 1+5 طرف ما در گفتگوهای چند جانبه هستند و اگر توافقی صورت بگیرد آنها هستند که قطعنامه را امضا می‌کنند نه کنگره آمریکا که سناتورهایش با پول صهیونیست‌ها به مجلس می‌روند.

مغیثی‌نیا گفت: تیم مذاکره‌ کننده ما به خوبی می‌داند که منافع ملی ما بر تمامی تعهدهای کشورهای غربی ارجحیت دارد و ملت ما هیچ‌وقت بر سرمنافع ملی و ‌حق مسلم خود در دستیابی به فناوری هسته‌ای کوتاه نمی‌آید و از تحریم‌های ظالمانه آنها ترسی ندارد.

وی بیان کرد: برای تحقق شعارسال همه ما باید با وحدت و همدلی کشور را به پیش ببریم و از شعار و طرح مسائل تفرقه برانگیز خوداری کنیم و دست در دست هم مردم و مسئولان مشکلات را حل و چرخ اقتصاد کشور را به جلو ببریم.

امام جمعه نهاوند ضمن تبریک روز ارتش اظهار داشت: عده‌ای در داخل و خارج کشور در اوایل انقلاب خواستار انحلال ارتش بودند ولی حضرت امام با درایت خود جلوی آنها ایستاد و ارتش نیز در 8 سال دفاع مقدس دفاع جانانه‌ای از کشور کرد و امروز نیز به دستاوردهای خوبی رسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات