خبرهای داغ:
امام جمعه موقت ملایر با اشاره به بحث تهاجم فرهنگی گفت: هدف دشمن از این امر از بین بردن فرهنگ ما است و راه مبارزه با تهاجم فرهنگی شناخت ارزش‌ها و ضد ارزشها و بها دادن به ارزش‌ها است.
کد خبر: ۸۵۱۱۴۵۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام حسن فاضلیان در مراسم گرامیداشت هفته زن که به همت حوزه بسیج خواهران حضرت معصومه (س) در سامن برگزار شد، با بیان اینکه بهتر ین و والا ترین ذکرها تسبیحات اربعه است، اظهار داشت: تسبیحات اربعه چهار قسمت دارد تسبیح سبحان الله، تجلیل الحمدالله، تحلیل لااله الا الله و تکبیر الله اکبر و امام رضا(ع)فرمود بالاترین ذکرها این ذکر است و تنها ذکری که با آن برابری می کند صلوات است .

وی با اشاره به اینکه موفقیت یک مادر در تربیت فرزند صالح و شایسته است، افزود: اگر امام خمینی(ره) به این جایگاه رسیده به دلیل پرورش یافتن در دامن مادر بزرگشان بوده و اینکه ولادت حضرت زهرا(س) به عنوان روز مادر نامگذاری شده به این دلیل است که ایشان نمونه مادرهای عالم و بهترین همسر و دختر است .

امام جمعه موقت ملایر مهمترین دغدغه حضرت فاطمه زهرا (س) فقر فرهنگ مردم عنوان کرد و بیان داشت: بعد از مرگ پیامبر اسلام(ص) مسیر منحرف شد.

وی با اشاره به حمله عربستان به یمن گفت: عربستان از پیروزی انقلابی مانند انقلا ب اسلامی ایران در یمن می‌ترسد که البته این هجوم دردمنشانه عربستان به ضرر خودش است و با دست خود گور خود را می کنند.

فاضلیان با اشاره به بحث تهاجم فرهنگی تصریح کرد: هدف دشمن از این امر از بین بردن فرهنگ ما است و می‌خواهد ما را از شعائر اسلامی، آداب و رسوم و سنن ما جدا کند که یک نمونه آن تغییر لباس و گرفتن چادر از مادران و زنان جامعه است.

وی افزود: زمانی که چادر و حجاب وعفاف را از ما گرفتند، تهاجم فرهنگی اثر گذاشته است و کسانی که به این خواسته دشمن تن داده‌اند به تیر دشمن گرفتار می‌شوند.

امام جمعه موقت ملایر بیان کرد: تهاجم فرهنگی موجب تغییر در لباس، پوشش، نوع خوراک و تغییر دید، نگرش و روش در جامعه می شود که دشمن با ابزارهای مختلفی مانند نشریه، روزنامه، ماهواره و موبایل در جهت رسیدن به این اهداف خود اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه جشن فاطمه زهرا(س) یعنی اینکه ما مرام حضرت فاطمه زهرا(س) را داشته باشیم، یادآور شد: زمانی که تهاجم فرهنگی کارگر شود هر نوع موسیقی و تقلید از مدهای غربی و اروپایی، آمریکایی رواج می‌یابد.

فاضلیان گفت:راه مبارزه با تهاجم فرهنگی شناخت ارزش‌ها و ضد ارزشها و بها دادن به ارزش‌ها است.

وی ادامه داد: حجاب و عفاف، پاکی و صداقت جزو ارزش‌ها است که باید در خصوص آنها تبلیغ کنیم و با ضد ارزش‌ها مبارزه کنیم.

جانشین سپاه ملایر نیز از زحمات تمام زنان جامعه بخاطر حرکت در مسیر حضرت فاطمه (س) تقدیر کرد وخواستار تربیت صحیح فرزندانی ولایی در جامعه شد و گفت : مرد از دامن زن به معراج میرسد.

در پایان مراسم از زنان نمونه و از اسامی فاطمه و مادران وهمسران شهدا با اهداءهدایای تقدیر وتشکر شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات