خبرهای داغ:
معاون وزیر صنعت و معدن:

تحقق اهداف در حوزه صنعت و اقتصاد نیازمند همدلی و هم‎زبانی بیشتر است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر صنعت و معدن همدان با اشاره به اینکه تحقق اهداف در حوزه صنعت و اقتصاد نیازمند همدلی و هم‎زبانی بیشتر است، عنوان کرد: تحقق شعارهای سال به تلاش بی‎وقفه مدیران و مسئولان کشور بستگی دارد در غیر اینصورت نمی‎توان به اهداف مدنظر دست پیدا کرد.
کد خبر: ۸۵۱۱۴۳۳
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی یزدانی در آیین کلنگ زنی ناحیه صنعتی صالح آباد همدان اظهار داشت: تمامی مدیران و مسئولان کشور در یک کشتی قرار داریم که باید با اقدامات درست به مقصد برسد.

وی افزود: مقام معظم رهبری با نامگذاری سال مبنی بر "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" و تاکید رئیس جمهور بر توسعه پایدار مدیران را مکلف میکند که امسال با تلاش بیشتری نسبت به توسعه کشور اقدام کنند.

یزدانی تصریح کرد: تحقق منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات رئیس جمهور با به کارگیری توان حداکثری مدیران و مسئولان کشور محقق میشود و وزارت صنعت و معدن نیز در این راستا گام‌های جدی و اساسی برداشته است.

وی با اشاره به شعار سال گذشته مبنی بر "اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی" بیان کرد: مقام معظم رهبری امسال در سخنرانی خود در مشهد مقدس اعلام کردند که فرهنگ و اقتصاد در یک سال به سرمنزل مقصود نمیرسد و باید برای رسیدن به توفیق، فعالیت در این دو حوزه استمرار داشته باشد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه تحقق اهداف در حوزه صنعت و اقتصاد نیازمند همدلی و همزبانی بیشتر است، عنوان کرد: تحقق شعارهای سال به تلاش بیوقفه مدیران و مسئولان کشور بستگی دارد در غیر اینصورت نمیتوان به اهداف مدنظر دست پیدا کرد.

وی با اعلام اینکه نجات اقتصاد کشور از اهداف اصلی دولت است، گفت: برای توسعه بیش از پیش، کسب رضایتمندی مردم و ایجاد اشتغال در کشور تمامی مدیران و مسئولان باید تلاش کنند.

یزدانی با اشاره به تلاش دیپلمات‌های کشور در مذاکرات هسته‌ای گفت: تلاش دیپلمات‌های کشور در برابر کشورهای 1+5 سبب شده که اعلام کنیم اقتدار ایران اسلامی امروز بیشتر از هر زمانی در 300 سال گذشته است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه نفوذ ایران در کشورهای منطقه در مقطع فعلی از اهمیت بالایی برخوردار است، بیان کرد: در حال حاضر نقش ایران در برخی کشورهای عربی بر کسی پوشیده نیست و این نقش تعیین‌کننده است.

وی با بیان اینکه شعار سال باید همت همگانی عملیاتی می‌شود، عنوان کرد: اگر همه مدیران، مسئولان و مردم در کنار یکدیگر همدل و هم‌زبان حرکت کنند توسعه کشور بیش از پیش محقق می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات