خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

ولایت مداری؛ بزرگترین درس شهدا به جامعه است

نماینده ولی فقیه دراستان کردستان گفت: ولایت مداری و شهادت طلبی بزرگترین و مهمترین درس شهدا به جامعه است.
کد خبر: ۸۵۱۱۴۱۹
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی، حجت‏الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسینی شاهرودی شب گذشته در اجلاسیه پایانی شهدای شهرستان میامی که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان و مردم شهیدپرور شهرستان میامی در حسینیه اعظم این شهر برگزار شد، ضمن قدردانی از ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این اجلاسیه گفت: شهدا حقی بزرگ بر گردن همه ما دارند و برگزاری مجالس یادآوری شهدا بازگو کننده گوشه‏ای از رشادت ها و جانفشانی آنهاست.

وی با تأکید بر اینکه حق شهدا را باید ادا کنیم، افزود: برپایی یادواره‏ها و اجلاسیه‏های شهدا در اقصی نقاط کشورمان علاوه بر انجام تکلیف و وظیفه؛ در حقیقت بازگوکننده رشادت، ایثار، شجاعت و از خودگذشتگی آن دلیرمردان عرصه جهاد و شهادت است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه شناخت آرمان‏ها و اهداف شهدا را ضروری دانست و گفت: عزت، عظمت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون خون پاک و پربرکت شهدا هستیم.

حجت‏الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی با بیان اینکه شهدا با بصیرت و آگاهی راه و مسیر درست را انتخاب کردند و در قلب تاریخ تا همیشه جاودان و ماندگار خواهند ماندند، افزود: ولایت‏مداری شهدا ارزش کار آنها را دو صد چندان کرده است و امروز همگی ما باید این درس بزرگ را سرلوحه خود قرار دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مذاکرات هسته‏ای ایران اظهار داشت: در مذاکرات هسته‏ای ایران با قدرت‏های بزرگ دنیا، در یک طرف میز ایران و در طرف دیگر طرف‏های غربی قرار گرفته‏اند و این خود نشان و گواه قدرت بی‏نظیر ایران در خاورمیانه و جهان است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اذعان رهبران سیاسی کشورهای غربی بر عظمت و اقتدار ایران تصریح کرد: امروز مدیریت و رهبری امام خامنه‏ای، خون پاک شهدا و زحمات و دستاوردهای تمامی دلسوزان نظام و انقلاب مایه عظمت و سربلندی ایران اسلامی شده است.

گفتنی است؛ در پایان با حضور استاندار، نماینده شهرستانهای میامی و شاهرود در مجلس شورای اسلامی و مدیران سایر دستگاه های اجرایی از نرم افزار جامع شهدای شهرستان میامی رونمایی شد.

بر اساس این گزارش، اجرای برنامه‏های متنوع فرهنگی و مداحی اهل بیت عصمت و طهارت از دیگر برنامه‏های پایانی اجلاسیه شهدای شهرستان میامی بود که با حضور و استقبال بیشمار مردم این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها