خبرهای داغ:
امامی گفت: سرگروه های حلقه های صالحین باید با بهره گیری از سبک زندگانی اهل بیت(ع) به خصوص بانوی نمونه حضرت زهرا(س) الگوهای حجاب برتر را برای متربیان تبیین کنند.
کد خبر: ۸۵۱۱۳۸۱
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، به مناسبت گرامیداشت هفته زن نشست فرهنگی با موضوع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به همت حوزه خواهران حضرت زینب(س) شیرین سو و با حضور زنان فاطمی برگزار شد

منصوره امامی با تبریک میلاد یگانه بانوی عالم حضرت زهرا(س) و هفته زن بیان داشت: یکی از مهمترین مأموریت های حلقه های صالحین، پرداختن به عفاف و حجاب در حلقات است و سکاندار این ماموریت مهم بر عهده سرگروه های صالحین است.

وی در مورد ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خاطر نشان کرد: سرگروه های حلقه های صالحین باید با بهره گیری از سبک زندگانی اهل بیت(ع) به خصوص بانوی نمونه حضرت زهرا(س) الگوهای حجاب برتر را برای متربیان تبیین کنند.

امامی اذعان کرد:برگزاری نمایشگاه های عفاف و حجاب یکی از راه های ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بین متربیان و دیگر زنان جامعه است که باید سرگروه های حلقات صالحین سهم بسزایی در این امر داشته و با مشارکت پایگاه های مقاومت در ترویج این فرهنگ گام های موثری بردارند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات