خبرهای داغ:
امام جمعه کبودراهنگ با تاکید بر ارتقای کیفی آموزش گفت: دانش آموزان باید از غذای روحی و معنوی سالم استفاده کنند تا از انحرافات فکری موجود در جهان امروز دور شوند.
کد خبر: ۸۵۱۱۳۷۵
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت الاسلام یوسف روحانی در جمع مدیران مدارس آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ اظهار داشت: ساختن آینده و کیفیت و کمیت و سعادت و شقاوت جامعه و دانش آموزان در دست شما مدیران و معلمان است .

وی با بیان اینکه پاکی معلم، چراغ علم و معرفت را در دل دانش آموزان روشن می کند، گفت: سعادت و شقاوت هر جامعه ای به دست معلمان و تربیت دهندگان نسل آینده آن جامعه است.
امام جمعه کبودراهنگ ضمن تاکید بر کیفیت آموزش اظهار داشت: دانش آموزان باید از غذای روحی و معنوی سالم استفاده کنند تا از انحرافات فکری موجود در جهان امروز دور شوند.

وی از معلمان به عنوان امانت داران جامعه انسانی نام برد و گفت: دانش آموزان سرمایه های انسانی و امانتی در نزد مدیران و معلمان هستند که باید در حفظ و نگهداری آن از هیچ کوششی دریغ نکنند و سهل انگاری در این مسئله عقوبت الهی را در پی دارد.
*معلمان مهمترین عنصر نظام تعلیم و تربیت در کشور هستند
فرماندار شهرستان کبودراهنگ نیز در این مراسم گفت: معلمان مهمترین عنصر نظام تعلیم و تربیت در کشور هستند چرا که سرنوشت آینده کشور بدست آنان است.
احسان قنبری شخصیت دهی به دانش آموزان را نمونه ای از هنرمندی یک معلم عنوان کرد و گفت: مدرسه مهمترین جایگاه شکل‌گیری شخصیت و اصلی ترین پایگاه اجتماعی برای دانش آموزان به شمار می رود چرا که مدرسه، دانش آموزان را به بالاترین و یا پایین ترین درجه انسانی رهنمون می شود.
فرماندار کبودراهنگ با اشاره به نامگذاری سال 94 به عنوان سال «دولت و ملت ، همدلی و همزبانی» از سوی مقام معظم رهبری گفت : وحدت و همدلی از نیازهای اساسی کشور در شرایط کنونی است و نیل به این هدف مستلزم اطاعت از رهبری از سوی دولت و ملت است.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای شوراهای اسلامی در اسفند ماه سال جاری گفت : نتیجه وحدت و همدلی دولت و ملت، انتخاباتی پرشور و سالم را در پی خواهد داشت که حقوق هیچ کسی در آن ضایع نخواهد شد.
*ایجاد رابطه صمیمی و گذشته‌نگری و آینده‌نگری از مهم‌ترین شاخص‌های مدیر موفق
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ نیز در این مراسم ضمن تبریک سال نو، بر تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: آمدن بهار و حیات دوباره طبیعت یکی از مصداق های قیامت است که ما انسان ها باید از این دگرگونی درس و پیام بگیریم و با ایجاد تحول درونی، مسیر رسیدن کمال خود را هموار کنیم.
رضا عسگری با اشاره به ویژگی های یک مدیر موفق گفت : کار یک مدیر در آموزشگاه ساختن یک محیط امن همراه با آرامش برای دانش آموزان و معلمان است که فرآیند تعلیم و تربیت را پیش ببرد .
وی افزود: داشتن اطلاعات کافی، اعتماد به نفس، تقسیم و تنظیم برنامه ها، ایجاد رابطه صمیمی، گذشته نگری و آینده نگری از مهم‌ترین شاخص های یک مدیر موفق است که می تواند بستر لازم را جهت پیشبرد اهداف نظام و تربیت در مدارس ایجاد کند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات