خبرهای داغ:
مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران با تأکید بر جمع‌آوری زندگینامه و سیره شهدا گفت: باید با جمع‌آوری زندگینامه و آثار شهدا و خاطرات هم‌رزمان و همسنگران شهدا کتابی در خصوص هر یک از شهدای معرفی شده گرآوری و چاپ شود.
کد خبر: ۸۵۱۱۳۵۷
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، میرزامحمد سلگی امروز در جلسه هماهنگی معرفی شهید شاخص سال 94 استان همدان اظهار داشت: هر یک از شهدا ویژگی‌های خاصی داشته و برجسته هستند.

وی تصریح کرد: سردار شهید «حسن ترک» مسئول طرح و عملیات لشگر بود و اقدامات شاخصی دارند ککه بسیار اثرگذار بود و در تمام عملیات‌ها شرکت داشتند و در عملیات والفجر 8 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران ابراز داشت: شهدا همه از هر قشری که باشند محصلین، دانشجویان، روحانیان و... شاخص هستند.

وی با تأکید بر جمع‌آوری زندگینامه و سیره شهدا اظهار کرد: باید با جمع‌آوری زندگینامه و آثار شهدا و خاطرات هم‌رزمان و همسنگران شهدا کتابی در خصوص هر یک از شهدای معرفی شده گرآوری و چاپ شود.

سلگی با تأکید بر ورود ادارات و دیگر دستگاه‌ها در معرفی شهدا عنوان کرد: هر یک از ادارات بخشی از وصیت‌نامه شهدا یا سخنان برجسته آنان را به صورت تابلویی نصب کنند چراکه می‌تواند در معرفی شهدا به مردم به ویژه در مراکز آموزشی و ادارات پر رفت و آمد مؤثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید از دوستان و همسنگران شهدا در محافل و مراکز دعوت کرد تا در خصوص شهدا صحبت کنند و ابعاد مختلف شخصیتی شهدا را به مردم معرفی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات