مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از برگزاری کنگره شهدای ورزش مازندران در دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۱۳۳۳
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳

 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، حبیب حسین زادگان در جلسه ستاد کنگره شهدای ورزش مازندران در سالن اجتماعات شهید زرهون این اداره کل، اظهار داشت: فرزندان برومند این مرز و بوم، نقش اثرگذاری در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس داشتند.

 

وی افزود: نقش شهدا بی بدیل در تثبیت انقلاب بوده و برای دفاع از کیان این مرز و بوم نقش آفرین خاصی داشتند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه یادمان‌های شهدا باید در جامعه گرامی داشته شود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون‌های شهدا در جامعه نقش آفرینی کرده است.

 

حسین زادگان با بیان اینکه محوریت فعالیت بسیج، فرهنگی، دینی و انقلابی است، افزود: ورزشکاران در کنار مدال آوری باید با ارتقا شاخص‌های فرهنگی، اخلاق ورزشی را در جامعه تقویت کنند.

 

وی از برگزاری کنگره شهدای ورزش مازندران، دهه فجر امسال با حضور خانواده‌های شهدای ورزشکار مازندران خبر داد و گفت: در این مراسم از خانواده‌های 500 شهید ورزشکار استان تجلیل می‌شود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه مازنی‌ها در ترویج معارف دینی و انقلابی، سبقه دیرینه ای دارند، افزود: در حال حاضر بسیج ورزشکاران مازندران و سازمان بسیج ورزش استان با اهداف کاهش آسیب‌های اجتماعی و اخلاق محوری در کاروان‌های ورزشی تلاش می‌کند.

 

وی با اعلام اینکه ورزش مازندران دارای جایگاه منحصر به فردی در عرصه قهرمانی است، گفت: ورزشکاران استان با حرکت جمعی و انقلابی به اهداف فرهنگی و اخلاقی خود دست خواهند یافت.

 

حسین زادگان از فعالیت رسمی کنگره شهدای ورزشکار استان در اداره کل ورزش و جوانان مازندران خبر داد و افزود: تمام اهتمام دستگاه ورزش استان برای برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها