آشنایی بانوان ساروی با مفاهیم فرهنگ فاطمی

مسئول بسیج خواهران سپاه کربلای ساری از شرکت ۸۰۰ بانوی ساروی در همایش فاطمه شناسی خبر داد و گفت: در این همایش بانوان ساروی با مفاهیم فرهنگ فاطمی آشنا شدند.
کد خبر: ۸۵۱۱۳۲۸
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴

27-1-94     مسئول بسیج خواهران سپاه کربلای ساری در همایش فاطمه شناسی:


خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول جامعه بسیج خواهران سپاه کربلا ساری در همایش فاطمه‌شناسی با اشاره به برگزاری همایش فاطمه شناسی در ساری، اظهار داشت: پرداختن به سبک زندگی اسلامی و گسترش آن در میان بانوان از اهداف اساسی برپایی این همایش بوده است.

 

وی افزود: این همایش با حضور 800 بانوی جوان و میان‌سال در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار شد.

 

مقبوله قنبری گفت: در این همایش به ابعاد شخصیتی و اجتماعی حضرت فاطمه پرداخته شد و سبک زندگی آنان به عنوان سبک زندگی اسلامی برای بانوان تشریح شد.

 

وی با بیان اینکه در این همایش با تکیه بر مباحث اخلاقی و رفتار شناسی زنان در خانواده بر گسترش محبت و مودت میان زوجین و افراد جامعه تاکید شد تصریح کرد: پرهیز از تجمل‌گرایی، برقراری شیوه‌های مناسب برخورد همسران با یکدیگر، توجه به معنویت در زندگی از دیگر مباحثی بوده که به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

 

قنبری با بیان اینکه اطلاع‌رسانی ویژه برای این همایش در شهر انجام شد، از استقبال بانوان جوان در این همایش خبر داد.

 

وی خاطر نشان کرد: در طول سال نیز برنامه‌های فرهنگی ویژه به منظور تقویت بصیرت در میان بانوان طرح‌ریزی شده است.

 

مسئول جامعه بسیج خواهران سپاه کربلا ساری تصریح کرد: افزایش خودباوری در بانوان و تقویت آن می‌تواند زمینه ساز ایجاد سبک زندگی اسلامی باشد.

 

قنبری تاکید کرد:گروه هدف برای شرکت کنندگان در این همایش بیشتر بانوان جوان و افرادی که درگیر خانواده هستند در نظر گرفته شد.

 

در این همایش بانوان با چارچوب‌های زندگی موفق و مولفه‌های آن آشنا شدند و تاسی از زندگی بزرگ بانوی مکرم اسلام و سیره زندگی آن حضرت مورد توجه قرار گرفت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها