خبرهای داغ:
کوثری در گفتگو با بسیج:

اظهارات عجیب آقای رفسنجانی نشان از خود بزرگ‌بینی او دارد

کد خبر: ۸۵۱۱۳۱۹
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
اسماعیل کوثری در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اظهارات اخیر سران آمریکا مبنی بر کنترل بر مراکز نظامی ایران، گفت: قطعا تیم مذاکره کننده ایران می داند که محدوده مذاکرات فقط مسائل هسته ای می باشد و نباید از این محدوده خارج شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در هفته های اخیر بارها بر این موضوع که تیم مذاکره کننده ایران نباید پا را فراتر از مسائل هسته ای بگذارد، تأکید کرده اند و همین قضیه حجت را بر تیم مذاکره کننده ما تمام کرده است.

وی در خصوص اظهارات عجیب هاشمی رفسنجانی با این مضمون که «من در اوقاتی که امام خمینی(ره) از مبارزه نا امید می شدند به نجف رفته و به ایبشان امیدواری می دادم!»، گفت: اینگونه خاطره گویی های بی اساس و نامعقول نشان از خود بزرگ‌بینی آقای رفسنجانی دارد.

کوثری با بیان اینکه امام خمینی(ره) در راه تحقق انقلاب اسلامی از جان و مال خود دریغ نکردند، افزود: بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران در این راه هیچگاه حتی ذره ای ادعا نداشتند، اما امروز می بینیم برخی افراد مدعی سهم خود در انقلاب هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مردم بصیر ایران باید در برابر اینگونه اظهارات که بوی نفاق می دهد آگاه و هوشیار باشند. بیان کردن اینگونه مطالب چیزی جز منفعت طلبی برخی افراد نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها