خبرهای داغ:
هاشمی از سفر رئیس‌جمهور به شهرستان‌های تهران خبر داد؛
استاندار تهران با بیان اینکه هیچ یک از فمرانداران حق ندارند در انتخابات تبعیض قائل شوند گفت: ما حق نداریم در اجرای قانون تفسیر به رای کنیم.
کد خبر: ۸۵۱۱۳۱۴
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدحسین هاشمی استاندار تهران در اولین نشست مشترک فرمانداران، مدیران کل ستاد استانداری که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: تمام فرمانداران باید آمادگی خود را به منظور برگزاری انتخابات در کنار صیانت از آرای مردم داشته و زمینه مناسبی را به منظور به صحنه آوردن مردم در انتخابات فراهم کنند.

وی با بیان اینکه از ابتدای آغاز به کار خود ۲ شعار تعامل و همکاری و اعتدال و اعتماد را به تمامی فرمانداران گوشزد کردیم که در تمام امور رعایت کنند، افزود: در سال 94 هیچ کسی حق ندارد که شائبه حمایت از کسی را چه نمایندگان فعلی و چه کاندیداها داشته باشد؛ فرمانداران و  مقامات دولتی در استان‌ها نیز از حضور در همایش‌هایی که ضروری نیستند صرف نظر کنند.

استاندار تهران خطاب به فرمانداران و مدیران ستادی این استانداری گفت: حق ندارید تبعیض قائل شوید زیرا از نظر ما تمام تشکل‌ها و احزاب یکسان هستند و باید امکانات مساوی در اختیارشان قرار گیرد و رای‌های شخصی خودتان را نباید در افکارتان دخالت دهید.

استاندار تهران با بیان اینکه هم اصولگرایان و هم اصلاح‌طلبان از شاخص اعتدالی برخوردار هستند، گفت: ما از همان روز اول منش و روش اعتدالی و سیاست دولت را در حوزه سیاسی اعمال کردیم و در آینده هم این سیاست با قوت ادامه پیدا خواهد کرد.

هاشمی با بیان اینکه ما از آغاز فعالیتمان در استانداری نسبت به ۲ مقوله اخلاقی و مادی به فرمانداران تذکر دادیم، تصریح کرد: حتی در روز انتخابات اگر مشخص شود فرمانداری درگیر این ۲ مقوله شده در همان روز حتی روز انتخابات عزل خواهد شد.

وی با اشاره به تاکیدات رئیس‌جمهور مبنی بر اجرای صحیح قانون در تمام دستگاه‌های اجرایی، ادامه داد: ما باید در راستای این شعار دولت قانون را به طور دقیق و صحیح اجرا کنیم و حق نداریم تفسیر به رای کنیم.

وی با اشاره به رایزنی‌های خود با دولت و رئیس‌جمهور برای برگزاری سفر استانی روحانی به شهرستان تهران، اظهار داشت: در گفت‌وگوهایی که با رئیس‌جمهور داشتم ایشان قول دادند که این سفر انجام شود و حدود یک هفته قبل نیز رئیس‌جمهور به آقای شریعتمداری دستور دادند که بعد از سفر گیلان برنامه‌ریزی‌های لازم برای سفر ایشان به تهران در قالب شانزدهمین سفر استانی انجام شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها