خبرهای داغ:
سردار ‌نقدی ‌در مراسم معارفه جانشین سپاه عاشورا:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حوادث یمن و کودک‌کشی‌ها ‌نشان می‌دهد که ذره‌ای از توحش دولت آمریکا کم نشده است، گفت: ‌رژیم آمریکا همان رژیم وحشی و تجاوز‌گر و ضد‌انسانی است‌.
کد خبر: ۸۵۱۱۲۸۷
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در جلسه معارفه جانشین سپاه عاشورا با اشاره به شرایط حساس جهانی اظهار داشت: بشریت در یک پیچ تاریخی مهم قرار گرفته و دشمنی‌های شیاطین و مستکبران را با ملت‌ها شاهد هستیم به خصوص اوج‌گیری دشمنی‌ها با مسلمین را در همه جا شاهد هستیم و ویران کردن خانه‌ها و کشتن زنان و کودکان را در منطقه شاهد هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: حوادث یمن و کودک‌کشی‌ها ‌نشان می‌دهد که ذره‌ای از توحش دولت آمریکا کم نشده و رژیم آمریکا همان رژیم وحشی و تجاوز گر و ضدانسانی هست و با درجاتی بیش از گذشته به کار خود ادامه می‌دهد.

نقدی تاکید کرد: شورای امنیت که بهتر است شورای ناامن‌سازی جهان به آن گفته شود قطعنامه صادر می‌کند و به جای اینکه از متجاوز بخواهد که تجاوز را قطع کند ملتی را که می‌خواهد از خود دفاع کند را از سلاح و تجهیز شدن محروم می‌کند.

دنیا دیگر از این همه ظلم و ستم خسته شده است/ مردم دنیا به دنبال ناجی و پناهگاه هستند و امروز ملت‌های مظلوم پناهگاه خود را در ایران پیدا کرده‌اند

وی پایمال کردن حق مظلومان و دفاع از غاصبان و تجاوزگران را قانون شورای امنیت و آمریکا دانست و گفت: دنیا از این همه ظلم و ستم خسته شده و به دنبال یک منجی و پناهگاه می‌گردند و امروز این ملت‌های مظلوم پناهگاه خود را در جمهوری اسلامی ایران پیدا کرده‌اند و ایران نقطه امید و تکیه‌گاه شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: در حال حاضر هر ملتی که از خود دفاع می‌کند مستکبران ایران را متهم به دخالت می‌کند و این در حالی است که مستکبران سلاح و هواپیما می‌فرستند و مردم را بمباران می‌کنند و این امر به علت این است که مردم کشورهای محروم ایران را محل امید و تکیه گاه خود می‌دانند.

وی ادامه داد: براساس قانون آنان یک سخنرانی مقام معظم رهبری و نیز پرستاری از مجروحان مظلومان دخالت محسوب می‌شود اما کشتار وحشیانه آنان دخالت محسوب نمی‌شود و این در حالی است که کانون بیداری ایران اسلامی نقطه امید مظلومان و مردم جهان است و همانگونه که سیدحسن نصر الله در سخنرانی خود گفت، محبوبیت ایران به صورت طبیعی در منطقه و جهان به وجود آمده است.

وی یادآور شد: این نقطه امید شدن مظلومان جهان برای ما هم مایه امیدواری و سرافرازی است و در عین حال مایه نگرانی است که مسئولیت را سخت‌تر کرده و باید بتوانیم به الگوهای مورد انتظار برسانیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این مسئولیت سخت را در شرایطی دشوار بر دوش داریم و در حالی که با آنان مذاکره می‌کنیم با ما جنگ نظامی نیز می‌کنند و در مرزها توسط تروریست‌ها با ما در حال جنگ هستند.

وی یادآور شد: تمام پایگاه‌های تروریستی و سلطنت‌طلب‌ها مقرشان در آمریکا قرار دارد و علاوه بر آن صدها شبکه ماهواره‌ای بر ضد ملت ایران از آمریکا هدایت می‌شوند و ما باید الگوی ملت‌های ستمدیده را در چنین شرایط سختی بسازیم و این ماموریت امروز ملت ایران است که با رهبری الهی متکی به خدا این کار ممکن است.

سردار نقدی افزود: نفرت و ایجاد جنگ و نفاق میان ملت‌های مسلمان منطقه از اهداف و برنامه‌های استکبار است و این در حالی است که امروز سرمایه بزرگ وحدت و همدلی را در منطقه و از جمله میان ایران و عراق شاهد هستیم.

امروز باید آذربایجان به دنبال باکری زمان خود و ستارخان امروز خود باشد

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به الگو بودن تبریز در میان بسیاری از شهرهای کشور تصریح کرد: امروز باید آذربایجان به دنبال باکری زمان خود و ستارخان امروز خود باشد و آن بزرگان در زمان خود کار بزرگ خود را انجام دادند و ما نیز نباید در گذشته بمانیم و برای فردای تاریخ باکری‌ها و ستارخان‌ها را بسازیم.

وی همچنین همدلی و همزبانی میان دولت و ملت را نیاز مهم امسال دانست و گفت: برای مقابله با زورگوئی‌های مستکبران به همدلی و همزبانی نیازمندیم و سال 94 باید سال اتفاقات مهم در عرصه بسیج نیز باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها