خبرهای داغ:
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نه تنها در بعد نظامی‌گری و دفاعی به مقام بازدارندگی رسیده‌ایم، بلکه ‌این بازدارندگی به این معنی است که به توانمندی مقابله با هر نوع تهدیدی دست پیدا کرده‌ایم.
کد خبر: ۸۵۱۱۲۸۳
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر سرتیپ کیومرث حیدری صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در مرکز آموزش 05 کرمان اظهار داشت: روز ارتش ترجمان دو عشق است، عشق و علاقه امام راحل به ارتش به ویژه نزاجا که با حمایت خود از ارتش موجب ابقا و درخشندگی ارتش شدند و در مقابل ترجمان عشق ارتش به نظام و مردم است.

وی بیان داشت: ارتش این افتخار را دارد که عشق و ولایتمداری و پا در رکابی خود در راه ولایت و انقلاب اسلامی را با اهدای 48 هزار شهید به منصه ظهور بگذارد، امروز ما به اعتراف دشمنان و همچنین با خرسندی دوستان کشوری مقتدر هستیم.

حیدری ادامه داد: ما می‌دانیم برابر صدور فرمان امام راحل شریک غم مظلومان جهان هستیم و هم توانسته‌ایم به توازن دفاعی در برابر قدرت‌های بین‌الملل برسیم، اقتدار نظام در تاریخ حیات کشور نمونه ندارد.

وی عنوان کرد: نه تنها در بعد نظامی‌گری و دفاعی به مقام بازدارندگی رسیده‌ایم، بلکه به مرتبه توازن دفاعی و توازن نظامی نسبت به کسانی رسیده‌ایم که چشم طمع به خاک کشور دارند و این بازدارندگی به این معنی است که به توانمندی مقابله با هر نوع تهدیدی دست پیدا کرده‌ایم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: اقتدار آفریده شده مرهون بصیرت و هدایت‌های حکیمانه مقام ولایت است و اگر نظام خود را با نظام‌هایی مقایسه کنیم که متنعم از وجود ولایت نیستند، بیشتر به این مطلب می‌رسیم.

حیدری ادامه داد: نیروهای مسلح در برهه‌های انقلاب اسلامی با رزمندگان کاردیده و مخصوص خود توانستند توازن دفاعی را به جهان بقبولانند و در دفاع مقدس در مقابل دو ابرقدرت شرق و غرب بایستند و در مقابل خیلی از کشورها ایستادند و با نصب‌العین قراردادن بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر دست رد زدن به بیگانگان در بعد تجهیزات دفاعی به پیشرفت‌های بزرگی رسیدند.

وی تصریح کرد: از طرفی با توجه به مسایلی که در ابعاد سیاسی در کشور است، مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود در جمع مداحان با نگاهی بسیار عالمانه به نقش نیروهای مسلح اشاره کردند.

حیدری با اشاره به مصادیقی از اقتدار کشور که به یُمن برکت ولایت و همراهی مردم آفریده شده است، یادآور شد: یکی از این مصادیق گفت‌و‌گوهای پنج به علاوه یک است به این معنا که پنج قدرت بزرگ دنیا در مقابل نمایندگان کشور می‌ایستند و موضوع این است که بیشتر از این قدرتمند نشوید.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان داشت: مشت محکم و بازوی توانمند این اقتدار به تعبیر مقام معظم رهبری نیروهای مسلح هستند، برجسته‌ترین وپژگی نیروهای مسلح ولایتمداری است و نیروهای مسلح گوش به فرمان رهبری هستند .

حیدری اضافه کرد: اقتداری که آفریده شده مرهون هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری است و اگر می‌خواهیم این اقتدار پابرجا بماند باید آن را تداوم بخشیم و پاس بداریم و تنها راه جاودانگی اقتدار، اقتدا به شهدا و پیروی از ولایت است شهدایی که امام خود را تنها نگذاشتند و ما هم به تاسی از شهدا پا در رکاب ولایت می‌مانیم.

وی گفت: سربازان در دوران دفاع مقدس به عنوان پشتوانه اصلی دفاع از کشور بودند و از دغدغه‌های فرماندهان ارتش به تعبیر مقام معظم رهبری این است، باید جوانانی تربیت شوند که انقلابی‌تر از پادگان‌ها خارج شوند.

در ادامه این مراسم امیر نادر علیدوست اظهار داشت: دو عامل مهم همدلی و همزبانی بین مسئولان کشوری و لشکری در منطقه وجود دارد و همدلی بین مسئولان استان کرمان سبب ارتقای آمادگی و اقتدار یگان‌های جنوب‌شرق شده است.

فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش بیان داشت: یگان‌های مسلح منطقه جنوب‌شرق آمادگی دارند در کوتاه‌ترین زمان دست متجاوزان را در مرزها قطع کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها