خبرهای داغ:
جانشین فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: تروریست ها اغلب برای سرویس های خارجی به شکل مزدور فعالیت می کنند و با تهیه فیلم از جنایات خود و ارایه آن دستمزد خود را دریافت می کنند.
کد خبر: ۸۵۱۱۲۷۷
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار احمد گراوند ظهر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای مرزبانی در مجتمع آیه های مشهد عنوان کرد: درشرایط فعلی که بسیاری از کشورهای منطقه درگیر اشوب و ناامنی هستند بسیاری ازعناصر فرصت طلب و ضد انقلاب با کمک سرویس های بیگانه دست به جنایت و توطئه بر علیه فرزندان ایران اسلامی می زنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای نظامی بسیار قدرتمند و با ثبات است بیان کرد: بیداری اسلامی به واسطه ظهور انقلاب اسلامی بسیاری از کشور های منطقه را در بر گرفته است و لذا این موضوع برای دشمن به هیچ وجه قابل تحمل نیست.

وی ادامه داد: از آنجا که عناصر ضد انقلاب در خارج از مرزهای کشور دارای جایگاهی مردمی نیستند لذا سرویس های بیگانه با حمایت آز انها سعی دارند تا به نظام اسلامی ضربه وارد کنند.

سرویس های بیگانه از تروریست ها حمایت می کنند

گراوند با اشاره به شهادت تعدادی از نیروهای مرزبانی در شرق کشور بیان کرد: پس از وقوع این حادثه تعدادی از این تروریست ها در درگیری با سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات و مرزبانی به هلاکت رسیدند.

وی با تاکید بر این موضوع که هیچ گروهی قادر به رویارویی با مرزبانان و جنایت در مرز های کشور مگر با حمایت سرویس های بیگانه نیست ادامه داد: بسیاری از سرویس های بیگانه از تروریست ها برای انجام دادن اقدامات جنایتکارانه و تروریستی حمایت می کنند.

وی افزود: تروریست ها اغلب برای سرویس های خارجی به شکل مزدور فعالیت می کنند آنها پس از دست زدن به اعمال جنایتکارانه مانند کار گذاشتن تله انفجاری و یا شهادت نیروهای مرزبانی با بکارگیری کمین با تهیه فیلم از جنایات خود و ارایه آن به استکبار دستمزد خود را از کشور هایی همچون اسرائیل دریافت می کنند.

وی گفت: در فیلمی که در همین رابطه منتشر شده مشاهده می شود که تروریست ها پس از به شهادت رساندن مرزبانان ندای الله اکبر سر می دهند و این موضوع نشان دهنده اینست که این افراد شستشو مغزی یافته و شیعه بودن را اصلی برای کافر بودن می دانند و این موضوع واقعا ناراحت کننده است.

دولت پاکستان کنترل مناسبی بر روی مرز ها ندارد

جانشین فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین با انتقاد از دولت پاکستان به دلیل عدم توجه و نظارت کافی بر مرزهایش بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران تاکنون بارها برای این موضوع از دولت پاکستان انتقاد کرده است.

وی با اشاره به سفر هیئتی از ایران به ریاست وزیر امور خارجه و فرمانده مرزبانی به کشور پاکستان اذعان کرد: دولت پاکستان به دلیل اینکه اشرار از خاک این کشور برای اقدامات تروریستی استفاده می کنند باید پاسخگو باشد.

گراوند با اشاره به اینکه ایران اسلامی ۸ هزار و ۷۵۰ کیلومتر مرز مشترک با ۱۵ کشور دنیا دارد افزود: این موضوع حساسیت زیاد مرزهای جمهوری اسلامی ایران را نشان می دهد و لذا استحکام مرزهای کشور باید با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه به منظور انسداد مرز های شرقی با احداث جاده های دسترسی، برجک های مرزی، کانال های انسداد و همچنین نصب رادار ها اقدام شده است ادامه داد: با این حال برای تامین امنیت کامل مرز ها نیازمند اعتبارات بیشتری هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها