در زنجان صورت می گیرد،

جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم برای مردم مظلوم یمن

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از آمادگی دفاتر این مرکز در جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای مردم یمن خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۱۲۶۰
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ رضا حسنلو ضمن محکوم کردن جنایات رژیم آل‌سعود در یمن اظهار کرد: در پی جنایت‌های اخیر رژیم آل‌سعود در یمن و شهادت، زخمی و آواره شدن مردم مظلوم، مسلمان و بی‌دفاع این کشور، کمیته امداد امام خمینی آماده دریافت کمک‌های مردم متدین و نوع‌دوست استان برای آسیب‌دیدگان یمنی است.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا از امروز جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم استان در دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد زنجان و همچنین خانه انفاق آغاز شده است، تصریح کرد: همچنین شماره حساب 0108640426007 کمیته امداد استان زنجان نزد بانک ملی نیز برای واریز کمک‌های نقدی مردم استان اختصاص یافته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه روز جمعه این هفته نیز پایگاه‌های جمع‌آوری کمک در مصلی‌های برگزاری نماز جمعه استان دایر خواهد شد، اضافه کرد: این کمک‌ها در راستای رفع نیازهای مردم یمن در زمینه دارو، غذا و ... هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به هماهنگی‌های به عمل آمده با دفاتر کمیته امداد استان زنجان در شهرستان‌ها به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی تصریح کرد: در صورتی که شهرستان‌ها ظرفیت لازم را داشته باشند، جشن گلریزان نیز به همین منظور برگزار خواهد شد.

حسنلو در پایان ضمن تقدیر از حضور و مشارکت فعالانه مردم خیر و نوع دوست استان زنجان در طرح‌های مشارکتی کمیته امداد طی سال از آنها خواست، این بار نیز با حضور فعال در صحنه کمیته امداد را در کمک‌رسانی به مردم مظلوم یمن همراهی کنند.

گفتنی است 95 پایگاه جمع‌آوری کمک به مردم مظلوم یمن در استان برپاست که از این تعداد پایگاه 40 مورد آن در جمعه پیش‌رو در مسیرهای راهپیمایی نماگزاران و مصلی‌های نماز جمعه استان برپا می‌شود.

سال گذشته قریب به 320 میلیارد ریال کمک مردمی در قالب هدایای نقدی و غیرنقدی مردم زنجان جمع‌آوری شده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آن 40 درصد افزایش داشت.

ارسال نظرات