جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر تأکید کرد:
جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بر چیره شدن دشمن در مسأله هسته‌ای در صورت نبود همدلی و همزبانی تأکید کرد و گفت: دشمن قدرت نظام را با انسجام، همدلی، همزبانی و وحدت مسئولان و دولت بالانس می‌کند.
کد خبر: ۸۵۱۱۲۴۹
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ حمید خرمدل صبح امروز در همایش سرگروه‌های حلقه‌های صالحین بسیجیان خواهر سپاه شهرستان بوشهر با بیان اینکه بانوان ایرانی یک شاخصه اساسی در بین زنان جهان دارند که بقیه ندارند، اظهار داشت: فرزندانی که از دامن بانوان ایرانی پرورش یافته‌اند در جهان بی‌نظیر هستند.

خرمدل به دلاورمردی و شجاعت مردان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: در حال حاضر که می‌بینیم در کشورهایی همچون پاکستان، سوریه، لبنان، عراق و یمن مسلمانان را به خصوص شیعیان را می‌کشند، به خاطر این است که آنها راه فرزندان ایران اسلامی را در پیش گرفته‌اند.

وی با تأکید بر اینکه فرزندان سربلند ایران اسلامی پرورش‌یافته مکتب حضرت فاطمه (س) هستند، ادامه داد: الگویی برای ما جامعه‌ای اسلامی بالاتر از فاطمه نیست و ما باید ببالیم و خدا را شکرگزار باشیم که چنین الگویی داریم. 

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه نامگذاری سال به دولت و ملت، همدلی و همزبانی نشان از افق، نگاه بلند و خاص مقام معظم رهبری به موضوعات کشور، منطقه و جهان است، تصریح کرد: چند سالی بود با توجه به اوضاع اقتصادی مقام معظم رهبری نامگذاری سال‌ها را بیشتر اقتصادی انتخاب می‌کردند به خاطر حساسیت مسائل اقتصادی در آن سال‌ها این انتخاب‌ها را داشتند.

خرمدل خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر در شرایط سخت اقتصادی، تحریم و فشار ویژه قرار داریم اما با انتخاب نامگذاری سال به همدلی و همزبانی نشان برای این بود که می‌توان به وسیله آن بر همه مسائل و مشکلات به راحتی غلبه پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه نوع اقتصاد ما به گونه‌ای است که مسائل و مشکلات آن به سختی برطرف می‌شود اما دشمن نمی‌تواند آن را متلاشی و متزلزل کند، اضافه کرد: به همدلی و همزبانی دولت و ملت نیاز است تا بتوانیم به وسیله آن سختی‌های موجود را کمتر کرده و بر آنها غلبه پیدا کنیم.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بر اهمیت همدلی و همزبانی دولت و ملت در پیشبرد اهداف نظام تأکید کرد و افزود: اگر در هشت سال دفاع مقدس بین دولت و ملت همدلی و همزبانی نبود با آن همه امکاناتی که دشمنان داشتند ما نمی‌توانستیم پیروز شویم در حال حاضر نیز در مسأله هسته‌ای و مسائل مختلف دیگر اگر همدلی و همزبانی نباشد دشمن بر ما چیره خواهد شد.

خرمدل با تأکید بر اینکه همدلی و همزبانی دولت و ملت باعث شده تا در هر شرایطی ما پیروز میدان‌های مختلف باشیم، عنوان داشت: بسیج تمام ظرفیت‌ها و امکانات خود را برای مدیریت بهتر جامعه در عرصه‌های مختلف فراهم آورده است و با این ظرفیتی که بسیج در راستای اهداف نظام  به کار گرفته دسترسی به قله‌های عزت، سربلندی، قدرت و افتخار را برای ملت ایران نزدیک کرده است.

وی به اهداف نامگذاری سال اشاره کرد و یادآور شد: تقویت، انسجام و وحدت ملی که برای نظام، مسئولان و مردم در مقابله با دشمنان و استکبار جهانی بسیار مهم و سرنوشت‌ساز بوده از اهداف مهم نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر پیام انسجام و وحدت مردم و مسئولان کشور ما پیام مقاومت و ایستادگی در مقابل زورگویان و سلطه‌جویان برای دیگر کشورهای جهان است، ادامه داد: دشمن قدرت نظام ما را با انسجام، همدلی، همزبانی و وحدت مسئولان و دولت بالانس می‌کند.

خرمدل بر لزوم پاسخگویی مسئولان به مردم و نقدپذیری آنها تأکید کرد و گفت: باید زحمات، تلاش‌ها و عملکرد مسئولان و دولت به مردم انتقال دهیم و کاری کنیم که زحمات و تلاش‌های آنها نادیده گرفته نشود.

وی تأکید کرد: از اول انقلاب تا به حال دولت‌های مختلف روی کار آمده‌اند لذا نباید زحمات و تلاش‌های دولت‌ها با وجود ضعف‌ها و نقص‌هایی هم که بوده تخطئه شود و هر جا هم که کاری شده باید به خوبی تبلیغ شده و به همگان برسانیم.

 جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، گفت: آنچه در شعار سال بیشتر مورد نظر بوده، همدلی است زیرا این همدلی، همزبانی را پیش می‌آورد به این معنا که جلسات، گفت‌وگو و بحث‌های مختلف داشته باشیم اما خروجی آنها یک بیانیه باشد و آن همزبانی است.

ارسال نظرات