جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: مسئله هسته‌ای مربوط به این دولت و امسال نیست پس نباید تلاش دولت گذشته در مذاکرات هسته‌ای نادیده گرفته شود.
کد خبر: ۸۵۱۱۲۴۵
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حمید خرمدل ظهر امروز در همایش بصیرتی بسیجیان سپاه شهرستان بوشهر که با حضور قشرهای مختلف دانش‌آموزی برگزار شد، اظهار داشت: مطلوب دشمنان و استکبار جهانی این است که دولت و ملت ایران اسلامی همدل و همزبان نبوده و همیشه ما بین آنها اختلاف باشد.

وی با تاکید بر اینکه مسئله هسته‌ای مربوط به این دولت و امسال نیست و سالهاست که ما درگیر این مسئله هستیم، ادامه داد: این همه وقت، هزینه، سختی‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی برای حل این مسئله صرف شده و نظام نمی‌تواند زیربار مواردی که مورد نظر آمریکاست برود زیرا اگر این مسئله را بپذیریم معلوم نیست ما چه زمانی به نتیجه لازم برسیم.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تأکید بر اینکه موضوع هسته‌ای مسئله تهیه برق و تنها بهره‌برداری از این انرژی نیست، تصریح کرد: کسی که مسلط بر انرژی هسته‌ای می‌شود برای این است که فناوری هسته‌ای را تولید و احصا کند.

خرمدل با تأکید بر اینکه در این مسئله پای حیثیت ملی در میان است، خاطرنشان کرد: آمریکا نمی‌خواهد که ملت و نظام ایران اسلامی این حوزه مهم که با تلاش فرزندان خود به آن دست پیدا کرده است، داشته باشد و مطلوب غرب و استکبار نیز هم همین است.

وی با تأکید بر اینکه نباید زحمات و تلاش‌های دولت‌ قبل را در مسئله هسته‌ای نادیده گرفت، اضافه کرد: اگر امروز دستگاه دیپلماسی ما در این مسئله  موفقیت‌هایی را کسب کرده مرهون تلاش‌های دولتمردان دولت‌ قبل است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه ما در این مسئله آنقدر توان خود را بالا بردیم که دشمنان مجبور شدند آن را بپذیرند، افزود: انرژی هسته‌ای مربوط به امنیت ملی ماست و باید تا آخرین نفس پای آن ایستادگی کرده و از زورگویی‌های دشمن نهراسیم.

خرمدل با تأکید بر اینکه باید منافع ملی، خطوط قرمز و عزت ما در این توافق لحاظ شود، عنوان داشت: توافق نمی‌تواند دربرگیرنده سایر مسائل کشور باشد و تحریمات باید تک‌مرحله برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه تمام سعی و تلاش دشمنان این است که مردم را نسبت به تیم مذاکره‌کننده و دستگاه دیپلماسی بی‌اعتماد و ناامید کند، یادآور شد: ما باید به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای اعتماد داشته باشیم همانطور که مقام معظم رهبری نیز به این موضوع اذعان دارند.

وی با انتقاد شدید از وضعیت فرهنگی در بوشهر، گفت: وضعیت فرهنگی، بدحجابی و بی‌حیایی در بوشهر آنقدر سریع به وقوع می‌رسد و تغییر می‌کند که محیط فرهنگی در خانه، خیابان، مراسم فاتحه و عروسی همه یکی شده است.

 جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با هشدار به دختران و بانوان نسبت به وضعیت فرهنگی بوشهر، افزود: دختران و بانوان ما نسبت به عکاسی‌ها، فروشگاه‌های لباس و  آرایشگاه‌ها حساسیت لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان روی طرح صالحین حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند، اظهار کرد: خیلی از جوانان ما در مسائل فرهنگی قربانی شیطنت‌ها و هجمه‌های فرهنگی دشمنان هستند و هرگز نمی‌خواهند به دین و ارزش‌های دینی دهن‌کجی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها