فرمانده قرارگاه ارتش در شمال شرق کشور خبر داد

برگزاری رژه یگان‌های نظامی شمال شرق در مشهد

فرمانده قرارگاه ارتش در شمال شرق کشور از برگزاری رژه یگان‌های ارتش، سپاه، ناجا و مرزبانی در صبح روز 29 فروردین ماه در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۱۲۱۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، امیر علی جهانشاهی ظهر امروز در نشست خبری روز ارتش ضمن تشریح ویژه برنامه‌های 29 فروردین اظهار کرد: 29 فروردین سند حیات ارتش بوده و افتخار می‌کنیم که ارتش جمهوری اسلامی ایران تنها ارتشی بوده که از مردم و برای مردم است.

وی افزود: روز ارتش به معنی میثاق با آرمان‌های امام راحل و حرکت در سایه رهبر معظم انقلاب بوده و از همین حیث هر ساله شاهد برگزاری سان و رژه باشکوه یگان‌های نظامی کشور هستیم.

فرمانده قرارگاه ارتش در شمال شرق کشور از برگزاری مراسم سان و رژه یگان‌های نظامی شمال شرق در صبح 29 فروردین ماه خبر داد و گفت: مراسم سان و رژه یگان‌های نظامی شمال شرق در میدان 15 خرداد برگزار می‌شود، لازم به ذکر بوده که تمامی تلاش‌ها در راستای برگزاری هر چه بهتر این مراسم انجام گرفته و باید گفت رژه امسال تفاوت‌هایی با سال‌های گذشته دارد.

امیر هادی پوراسماعیل، جانشین قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش نیز در ادامه اظهار کرد: رژه یگان‌های نظامی کشور شامل ارتش، سپاه، ناجا و مرزبانی در روز ارتش حاکی از وحدت نظامی در جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: غبارروبی مزار شهدا، پیاده روی در پارک خورشید و میزبانی از 2 هزار نفر در روز 28 فروردین ماه، سخنرانی فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش در پیش خطبه نماز جمعه این هفته، برگزاری محفل انس با قرآن، اعزام سخنران به مدارس و دانشگاه‌ها، برگزاری مسابقات فرهنگی برای کارکنان ارتش و در نهایت برگزاری مراسم سان و رژه از جمله برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت روز ارتش است.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش تاکید کرد: قرارگاه شمال شرق ارتش صنایع دفاعی داشته اما در سان و رژه ملی از دستاوردهای نظامی رونمایی می‌شود و در سطوح استانی این رونمایی‌ها انجام نمی‌شود.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه سان و رژه ارتش شمال شرق همزمان با مشهد در شهرستان‌های، بیرجند، تربت حیدریه، قوچان، سرخس و تربت جام برگزار می‌شود، گفت: قرارگاه منطقه‌ای ارتش در شمال شرق کشور از آمادگی خوبی برخوردار بوده و هرگونه تحرکات دشمن را رصد می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها