خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رزن با اشاره به نامگذاری امسال گفت: مقام معظم رهبری با انتخاب شعار سال حمایت خود را از دولت اعلام کردند.
کد خبر: ۸۵۱۱۲۱۱
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت‌الاسلام سیدحسین غفاری‌ستار در نخستین جلسه اخلاق که در سپاه ناحیه رزن برگزار شد ضمن تبریک ایام ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) ، ایشان را تربیت یافته مکتب پیامبرمکرم اسلام (ص) دانست و افزود: حضرت فاطمه(س) فرزندانی را پرورش داد که به فرموده خداوند و پیامبر اسلام(ص) جوانان اول بهشت هستند و خداوند و پیامبر بزرگوارش(ص) احترام و تکریم این خاندان را بر تمام مؤمنین تکلیف کرده اند.

وی تصریح کرد: حضرت فاطمه(س) به فرموده پیامبر(ص) یکی از چهار چهره ممتاز زن در تاریخ است بنابراین چنین شخصیتی که حضرت رسول (ص) می‌فرماید «فاطمه پاره تن من است» شایسته است برای زنان عالم الگو و اسوه باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رزن در ادامه به بیان مطالبی در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با مذاکرات، نامگذاری سال و حوادث اخیر و مسائل منطقه پرداخت و افزود : مقام معظم رهبری با انتخاب شعار سال با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» حجت را بر همگان تمام کرده و حمایت خود را از دولت کنونی اعلام کرده و نشان دادند که حمایت ایشان مختص دولتی خاص نیست.

وی در رابطه با مذاکرات هسته ای عنوان کرد: بر اساس فرموده مقام معظم رهبری مذاکرات ما فقط باید بر روی مسائل هسته ای باشد و به مسائل دفاعی و امنیتی کشور لطمه ای وارد نکند، همچنین توافقی مورد تایید است که روز اول اجرای توافقنامه تمامی تحریم ها برداشته شود.

غفاری ستار خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری تأکید کردند در این مباحث باید به دو نکته توجه شود، ابتدا اینکه خروجی برنامه‌ها نباید باعث اختلاف بین مسئولان کشوری شود و نکته بعدی اینکه نباید از به نتیجه رساندن این مسائل استفاده حزبی شود.

در پایان این برنامه نیزاز خواهران پاسدار شاغل در این ناحیه به مناسبت هفته زن تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات