خبرگزاری بسیج: سعید عزیزی استاد دانشگاه، حافظ قرآن و فرزند شهید، حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی کامل از یک شخصیت وارسته دانست که در دختر، همسر و مادری نمونه بوده اند.
کد خبر: ۸۵۱۱۱۲۸
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ استاد سعیدی در مراسم جشن بزرگ کوثر در مسجد کیهانی شهرری مطالبی پیرامون شیوه های همسر داری از منظر اسلام بیان کرد و افزود: از آنجایی که یکی از مسائل مهم در یک زندگی موفق، شناخت روحیات و ویژگی های طرفین از یکدیگر است، بنابر این شناخت این تفاوت ها خیلی از مشکلات بین مرد و زن را کاهش می دهد.

وی به توصیف خصوصیات مردان و زنان پرداخت و گفت: خانم ها احساسی و عاطفی هستند و آقایان منطق گرا و تحلیلی، خانم ها تمرکز چندگانه دارند اما آقایان تمرکز یگانه دارند، خانم ها لطافت روح بیشتری دارند و آقایان از لطافت روح کمتری برخوردارند؛ خانم ها سمعی هستند و مردان بصری و نمونه هایی از این قبیل که وقتی طرفین به این شناخت می رسند اختلافات بین آنها کاهش می یابد یا اینکه آشنایی با بعضی از قوانین محبت افزا مانند انتظار، استقبال و تایید یکدیگر و دیگر روش ها می تواند محبت را افزایش دهد. عزیزی خاطر نشان کرد: سبک زندگی فاطمی کاملترین سبک زندگی است و زنان را به الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا(س) توصیه کرد. 

ارسال نظرات