خبرگزاری بسیج: به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س)ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ملارد جشن بزرگ میلاد کوثر با حضورحجت الاسلام عیسی اسفندیارمسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و یدالله سلیمانی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ملارد و جمع زیادی از بانوان در پارک بانوان شهرصفادشت برگزار شد .
کد خبر: ۸۵۱۱۱۱۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ملارد با بیان این مطلب در مراسم  در سخنانی بر اهتمام جدی زنان در امور فرهنگی و تربیتی تاکید کرد و گفت: به واسطه تهاجم همه جانبه فرهنگی دشمنان در شرایط حاضر نقش زنان در حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به مراتب دشوارتر از جنگ سخت بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است.

 یدالله سلیمانی افزود: زنان در سال‌های دفاع مقدس نیز نقش مهمی را در دفاع از تمامیت ارضی کشور بر عهده داشتند و در عرصه‌های مختلف از اسلام و خاک  ایران دفاع کردند.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی دشمن قسم‌خورده اسلام به اشکال مختلف برای نابودی اسلام نقشه می کشد و زنان باید در عرصه کنونی هم وارد صحنه شوند تا ارزش‌ها را زنده نگه دارند.

وی اظهار داشت: حضور زنان در جنگ نرم بسیار اهمیت دارد و زنان با توجه به بیانات امام خامنه ای مدظله العالی در بحث اقتصاد مقاومتی به صورت فعال عمل کنند.

  کشوردرشرایط سخت اقتصادی قرار دارد لذا زنان با کنترل مصرف و دوری از تجمل گرایی به فرهنگ‌ سازی در مصرف صحیح کمک کنند.

وی درباره عرصه‌های مختلف حضور زنان در سال های دفاع مقدس گفت: بحث اصلی فعالیت زنان در بحث امداد و کمک‌رسانی بوده است؛ نیروهای زیادی از خانم‌ها در مراکز درمانی و بیمارستان های صحرایی حضور داشتند. حضور زنان  فقط به پشت خطوط جبهه محدود نبود و در برخی از عملیات‌ها مانند بیت‌المقدس،‌ ثامن‌الائمه، والفجر و ... به صورت غیرمستقیم شرکت داشتند؛ بسیاری از زنان با همراهی دکتر چمران جنگ‌های چریکی را آموختند و در این بخش فعالیت کردند.

وی ادامه داد: عکاسی و خبرنگاری در جنگ، اسارت در جنگ و حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس از دیگر اقدامات زنان در سال‌های جنگ بوده است. در حال حاضر در عرصه فرهنگی و تهاجم همه جانبه فرهنگی قرار داریم که به مراتب دشوارتر از جنگ سخت است در این عرصه هم اهتمام جدی زنان در امور فرهنگی و تربیتی اهمیت دارد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار