نایب‌رئیس جبهه پیروان با اشاره به طرح انتخابات و تشکیل خانه احزاب جدید در جلسه شورای مرکزی این جبهه گفت: جبهه پیروان معتقد است فعالیت خانه احزاب ضروری است و با وزارت کشور پیگیر هستیم و به زودی طرح خود را نیز ارائه می‌‌کنیم.
کد خبر: ۸۵۱۱۱۰۰
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،محسن کوهکن نایب‌رئیس جبهه پیروان ، با اشاره به جلسه شب گذشته تشکل متبوعش اظهار داشت:‌ ما در جلسه شورای مرکزی بر روی دو مطلب یعنی انتخابات و خانه احزاب جدید بحث کردیم.

کوهکن با اشاره به طرح بحث انتخابات در جلسه شورای مرکزی جبهه پیروان تصریح کرد: از اولیه‌ترین مباحث در زمینه انتخابات حرکت به سمت نهایی شدن استراتژی همگرایی با همه سلایق اصولگرایی است و ما به سمت و سویی می‌رویم که حتی امکان دارد واگرایی را خط قرمز بدانیم و آن را بپذیریم؛ مصادیق نیز پس از همگرایی و رسیدن به وحدت مشخص می‌شود.

نایب‌رئیس جبهه پیروان با بیان اینکه در جلسه شب گذشته بحث گسترده‌ای درباره خانه احزاب صورت گرفت به مواضع تشکل متبوعش در این زمینه پرداخت و گفت: جبهه پیروان معتقد است فعالیت و وجود خانه احزاب ضروری است اما نباید محل کشمکش شود و باید به صورت یک باشگاه اداره شود.

وی تأکید کرد: بر همین اساس جبهه پیروان پیگیر این موضوع است و در جلسه نیز اشاره شد که در نهایت باید طرحی نو در اندازیم چرا که نمی‌توان بر روی سنگ‌های خراب گذشته و با همان لوکوموتیوران‌های قدیمی حرکت کرد لذا ما در این مسئله با وزارت کشور پیگیر هستیم و به زودی طرح خود را آماده و به وزارت کشور ارائه می‌‌کنیم.

کوهکن ادامه داد:‌ ما با اصلاح‌طلبان، اصولگرایان و افراد مستقل صحبت کردیم و آنها درباره پیشنهادی ایجابی ما نظر موافقی داشتند و تأکید کردند که خانه احزاب باید به دور از تنش به کار خود ادامه دهد و تقریبا کسی با این پیشنهاد ما مخالفت نکرد.

این فعال اصولگرا با اشاره به لزوم حضور سلایق مختلف سیاسی در باشگاه احزاب یادآور شد: جریانات به دنبال لشکرکشی نیستند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود اصولگرایان به دلیل شکست زیر بار تشکیل خانه احزاب نمی‌روند، توضیح داد: کسانی که این حرف را می‌زنند باید ثابت کنند که اصولگرایان با اصل تشکیل خانه احزاب مخالفند در حالیکه ما معتقدیم معاون سیاسی وزارت کشور باید برای بازگشایی خانه احزاب جدید از احزاب دعوت کند اما در عین حال معتقدیم خانه احزاب محل لشکرکشی نیست و مدیریت آن باید به صورت دوره‌ای و مشارکتی باشد.

ارسال نظرات