بهرامی :

تیم ایرانی جزییات مذاکرات را به مردم اطلاع‌رسانی می‌کند

مشاور معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه تیم مذاکره‌کننده نیازمند پشتیبانی مضاعف‌ است، گفت: ما نباید با سخنانمان فضای بدبینی و عدم اعتماد را نسبت به مجریان مذاکره‌کننده به وجود بیاوریم بنابراین باید به آنها اعتماد کامل داشته باشیم.
کد خبر: ۸۵۱۱۰۹۰
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ، محسن بهرامی ارض‌اقدس مشاور معاون اجرایی رئیس‌جمهور ، با بیان اینکه باید از مجاهدت‌های دیپلمات‌های فرزندان انقلاب در مذاکرات هسته‌ای قدردانی کنیم، با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند بنده از تیم مذاکره‌کننده حمایت کرده و خواهم کرد،‌ گفت: سخنان اخیر رئیس‌جمهور پیرامون مذاکرات هسته‌ای نیز همخوانی بسیار خوبی با رهنمودهای مقام معظم رهبری داشت.

وی با بیان اینکه آنچه که از سخنان مقام معظم رهبری برداشت می‌شود این است که ایشان از کلیات مذاکرات رضایت دارند، افزود: درخصوص جزئیات باید اجازه دهیم تیم مذاکره کننده با اتکا و پشتیبانی مقام معظم رهبری و قوای دیگر مذاکرات را پیش ببرند تا به نتیجه نهایی دست پیدا کنیم.

مشاور معاون اجرایی رئیس‌جمهور تصریح کرد: ما باید اعتماد کامل را به تیم مذاکره کننده کشورمان داشته باشیم زیرا آنها در زمانی که به مرحله نهایی رسیده و وارد جزئیات شدند و تصمیم‌گیری کردند تا توافق نهایی به مرحله اجرایی درآید حتما اطلاع‌رسانی کاملی از جزئیات مذاکرات و تصمیمات به مردم خواهند داشت.

بهرامی افزود: تقدیر اخیر رئیس قوه مقننه، قضائیه، رئیس‌جمهور و همچنین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از تیم مذاکره کننده در راستای پشتیبانی و حمایت از تیم مذاکره کننده و در راستای سخنان رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در موافقت با توافق خوب و توافقی که عزت ملت ایران را حفظ کند، ادامه داد:‌ این سخنان معظم‌له به این معناست که ایشان برای رسیدن به توافق خوب و توافقی که عزت ملت ایران را حفظ کند، موافق هستند و کسی هم نباید طوری وانمود که ایشان با توافق خوب مخالفند.

مشاور معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه همه کسانی که خود را تابع ولایت می‌دانند، باید اجازه دهند تیم مذاکره کننده با پشتیبانی کامل ملت و رهبری فعالیت‌شان را ادامه دهند، اظهار داشت: ما نباید با سخنانمان فضای بدبینی و عدم اعتماد نسبت به مجریان مذاکره کننده به وجود بیاوریم.

بهرامی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند، اینکه گفته می‌شود جزئیات این مذاکرات زیر نظر رهبری است دقیق نیست،‌ گفت: این سخن ایشان نشانگر اعتماد معظم‌له به وزیر امور خارجه و تیم مذاکره کننده است و ایشان نیز جزئیات را به دولت واگذار کردند

ارسال نظرات