آقا محمدی :

بیشترین آمار زندانیان سیاسی در دوران سازندگی وجود داشت

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس علت اصلی انتقادهاشمی از وضعیت محاکم و زندان ها رابررسی پرونده فرزندانش درقوه قضائیه خواند وگفت: قوه قضائیه به عنوان مدعی العموم می تواند این ادعا را بررسی کند.
کد خبر: ۸۵۱۱۰۷۴
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، ابراهیم آقامحمدی  رویکرد هاشمی را تعجب آور خواند و گفت: اظهارنظرهای امروز ایشان با گذشته بسیار متفاوت است.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس ادامه داد: هاشمی در حالی امروز از فضای زندانها انتقاد می کند که در زمان ریاست جمهوری وی بیشترین آمار زندانیان به ویژه زندانیان سیاسی وجود داشت.

وی ادامه داد: آیا در آن زمان هیچ جفایی نسبت به زندانیان نشده بود که ایشان هیچ گاه انتقادی مطرح نکرد، بلکه همواره حمایت خود را از روند سیاسی اعلام می کرد؟

آقامحمدی با بیان اینکه تعداد زندانیان سیاسی و ضد انقلاب در زمان رئیس جمهوری ایشان بیشتر از امروز بود، گفت: اگر فرزندان هاشمی مورد بازخواست قوه قضائیه قرار نمی گرفتند، آیا این احتمال وجود داشت که آقای هاشمی از وضعیت قوه قضائیه و زندانها انتقاد کند؟

عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: قوه قضائیه باید به عنوان مدعی العموم این ادعای کذب آقای هاشمی را مورد بررسی قرار دهد.

وی در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به اظهارات هاشمی مبنی بر اینکه امام (ره) پس از امضای قطعنامه به ایشان گفته است جام زهر برایم شیرین شد، گفت: آقای هاشمی زمانی اعتباری داشت که هر چه می گفت مردم قبول می کردند اما امروز چه شده است که تلاش دارند شخصیت خود را با خاطره گویی سرپا نگه دارند.

آقامحمدی تاکید کرد: امروز همه می دانند خاطرات آقای هاشمی مستند، قابل اعتبار و اعتنا نیست، چون بر اساس فرمایشات امام (ره) هیچ قولی از ایشان قابل قبول نیست مگر اینکه مستندا ثابت شود این کلام و یا خط از سوی امام خمینی (ره) بوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به اظهارات هاشمی مبنی بر اینکه همسر امام (ره) از ایشان درخواست کرده است در انتخابات سال ۸۴ حضور یابند، گفت: همسر امام (ره) در سالهای فراغ ایشان همواره حریم امام (ره) را حفظ کردند و حتی یک بار هم اظهارنظر سیاسی نکردند، بنابراین مشخص است که اظهارنظر ایشان اعتبار ندارد.

وی با اشاره به اظهارات پی در پی هاشمی در خصوص دلواپسان، گفت: آقای هاشمی به دلیل اختلافاتش با چند نفر از اصولگرایان، کل تفکر اصولگرایی را زیر سئوال می برد.

آقامحمدی ادامه داد: ایشان اگر با چند نفر از اصولگرایان مشکل دارد دعوا را فردی کند نه اینکه کل جریان اصولگرایی را زیر سئوال ببرد، زیرا هر کسی که ایران را دوست داشته باشد نسبت به مذاکرات و مسائل کشور دغدغه دارد و نباید این دلواپسی را زیر سئوال برد.


منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظرات