خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در فارس گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی در سطح جهان استثنا است و زیر این آسمان مجموعه‌ای به‌نام ارتش پیدا نمی‌کنید که به پاکی، صداقت، بصیرت و ایستادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران باشد.
کد خبر: ۸۵۱۱۰۵۳
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
به گزارش خبرپزاری بسیج از فارس، به نقل از روابط عمومی نهاد نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس و امام‌جمعه شیراز، به مناسبت هفته ارتش و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های دلاورمردان نیروی زمینی، فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، ارشد روحانیون ارتش در فارس و فرماندهان و رؤسای عقیدتی سیاسی یگان‌های نظامی ارتش در این استان با آیت‌الله ایمانی نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه شیراز دیدار کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز در این دیدار با تبریک روز ارتش اظهار داشت: 29 فروردین‌ماه روزی بود که در حافظه تاریخی ملت ایران به‌عنوان روز نیروی زمینی و روز ارتش به‌فرمان امام راحل (ره) باقی ماند و هر‌ساله شاهد افتخارات عظیم و غرورآفرین ارتش بوده‌ایم و قدم‌های بلند و ارزشمند جدید ارتش را نظاره‌گر هستیم.

آیت‌الله اسدالله ایمانی در ادامه بیان داشت: در مراجعه به تاریخ اسلام در قرون متمادی در طول بیش از 10 قرن مشاهده می‌‌شود هرکجا ایستادگی و مقاومت و مقابله با دشمن به نحو علمی و فنی مطرح بوده، کشورهای اسلامی و دنیای اسلام در اوج افتخار و عظمت به‌سر برده‌اند و هرگاه این مقاومت به رفاه‌طلبی و آسایش‌خواهی تبدیل‌شده، مشکلات و معضلاتی برای دنیای اسلام رخ‌داده است.

وی اضافه کرد: تاریخ امروز مقابل ما شاهد گویایی است بر لزوم ایستادگی در مقابل مستکبران و زورگویان جهان، آنانی که با تمام قوا مقابل اسلام و مسلمانان ایستاده‌اند و اگر امروز در نظام جمهوری اسلامی شاهد عزت و افتخار و سربلندی هستیم نتیجه ایستادگی‌هایی است که در این چند دهه مردم، نیروهای مسلح، ارتش و سایر قوا از خود نشان داده‌اند.

امام‌جمعه شیراز افزود: امروز نظام ولایی جمهوری اسلامی تجربه‌ای جدید و راهی نو برای دنیا و جامعه بشری است و این فهم جدید برای جهان نتیجه و حاصل تلاش‌ها، فعالیت‌ها و فداکاری‌هایی است که ارتش و نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس و حتی پیش از آن در مبارزه با گروهک‌ها از خود نشان دادند و این نشان از روحیه مقاومت و ایستادگی دارد، یعنی نیروهای مسلح و ملت ما، بنا بر ایستادگی دارند و برای این کار آماده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در پایان اظهار داشت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ارتشی استثنایی در سطح جهان است یعنی در زیر این آسمان و روی این زمین مجموعه‌ای به‌نام ارتش پیدا نمی‌کنید که به پاکی، صداقت، بصیرت و ایستادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران باشد و این معنا را بارها و بارها نشان داده است.

در این دیدار که در نهاد نماینده ولی‌فقیه در این استان صورت گرفت، امیر سرتیپ دکتر حسین محمدی گزارشی از وضعیت ارتش از گذشته تاکنون ارائه و بیان داشت: یاد و خاطره تمام شهیدان و ایثارگران که با فداکاری و ایثار خود اقتدار، آرامش و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند گرامی می‌داریم.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان فارس در ادامه بیان داشت: امنیت اولویت اصلی هر جامعه‌ای بوده و به لطف خداوند جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای امن و اثرگذار در سطح منطقه و جهان است و در تمام معادلات جهانی و تقابلات بین‌المللی به‌عنوان یک کشور اثرگذار و یک بازیگر اصلی ایفای نقش می‌کند.

وی ادامه داد: این امنیت مرهون فداکاری ایثار و رشادت نیروهای مسلح به‌ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران است و اگر ما الآن از اقتدار و امنیت لازم برخوردار هستیم و می‌توانیم توسعه و اقتدار سیاسی نظامی اقتصادی و اجتماعی را محقق کرده و دنبال کنیم در سایه وجود امنیت پایدار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها