نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه نقل خاطرات شهدا جدی گرفته شود، گفت: دولت مشکل اشتغال جوانان را پیگیری کند
کد خبر: ۸۵۱۱۰۰۹
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

 





خبرگزاری بسیج مازندران، سحجت الاسلام عبدالعلی گواهی نماینده ولی فقیه سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در مراسم روز زن در ساری با اشاره به نقش خانواده‌های شهدا در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، آنان را متولیان اصلی فرهنگ ایثارگری برشمرد و اظهار داشت: پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا نقش بارزی در دفاع مقدس داشتند و خانواده‌های شهدا می‌توانند الگویی برای جوانان باشند.

 

وی با اشاره به گرامیداشت هفته زن، افزود: ایران اسلامی با اعتبار و ایثار مادران شهدا به عزت و ترقی رسیده است.

 

گواهی با بیان اینکه شهدا مایه استقامت ملت در برابر استکبار شدند، عنوان کرد: شهدا در شرایطی به شهادت رسیدند که با رفتار الهی خود به همه ما مردانگی آموختند.

 

وی، اقتدار ایران در عرصه بین المللی را حاصل ایثارگری شهدا دانست و خاطرنشان کرد: فضای شهادت در کشور وجود دارد و اگر اذن مسئولان باشد، میلیون‌ها نفر از کشورهای اسلامی به یمن، سوریه و عراق برای مبارزه می‌روند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران افزود: شهدا رمز پایداری کشور بودند و امروز با وجود دشمنان در 4 سوی ایران اسلامی دشمن جرات تجاوز به خاک ایران را ندارد.

 

گواهی  با تاکید بر حضور در صحنه یکایک افراد جامعه، خانواده‌های شهدا را به عنوان متولیان اصلی حفاظت از ارزش‌های اسلامی عنوان کرد و گفت: شهدا معیار حق و باطل را برای ما روشن کردند.

 

وی با بیان اینکه همت همه آحاد جامعه در تحقق شعار همدلی و همزبانی ضروری است بیان کرد: همپوشانی دولت و ملت برای تحقق این شعار ضرورت دارد.

 

گواهی افزود: دولت در رفع مشکل اشتغال، مسائل اقتصادی و معیشتی بازنگری مناسبی داشته باشد.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز با اشاره به همکاری‌های مناسب با شهرداری ساری در به اتمام رساندن پارک موزه دفاع مقدس، افزود: امیدواریم با اختصاص به موقع اعتبار این پارک موزه تا سال 95 به بهره برداری برسد.

 

سردار  عبدالله ملکی با اشاره به همکاری 20 دستگاه در برپایی این همایش، بیان کرد: این همایش با مشارکت اداره کل بانوان و خانواده استانداری مازندران برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها