در گرامی داشت مقام فاطمه زهرا(س) بانوی مسیحی امریکایی در سرزمین علویان به اسلام گروید
بانوی آمریکایی مسلمان شده دین مبین اسلام را به عنوان دین مهم و انسان ساز یاد کرد و گفت: اسلام دین سازندگی است
کد خبر: ۸۵۱۱۰۰۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

 

 





.

 

خبرگزاری بسیج مازندران، نجمه (تینا) ماری هاسکی شامگاه سه شنبه در جشن میلاد کوثر در کلاردشت، در خصوص هدف و چگونگی مسلمان شدنش با بیان اینکه ۱۹ سال در ایران زندگی می کنم و در حال حاضر ساکن شیراز هستم افزود:اسلام دین مهم و انسان ساز است.

 

وی افزود: دین اولم مسیحیت بود اما به دلیل تناقضاتی که در انجیل و حرفهای کشیشان در کلیسا می شنیدم، نمی توانستم درک کنم که خداوند نه زاده می شود و نه می میرد، پس چرا حضرت عیسی (ع) را به صلیب کشیده اند، یا در جای دیگر آمده که خداوند در روز ششم خسته شده است، چگونه می شود که خدایی که تمام جهان را خلق کرده خسته شود.

 

وی در خصوص چگونگی تغییر دینش گفت: برای اینکه دینم را به همسرم بشناسانم به دنبال دلیل و مدرکی بودم تا وی قانع شود اما هرچه بیشتر پیگیر می شدم کمتر به نتیجه می رسیدم.

 

ماری هاسکی افزود: پس از آشنایی با قرآن جواب تمام سئوالاتم را در آن یافتم و شهادین را خواندم و بعد از اسلام آوردنم نامم را به نجمه تغییر دادم.

 

وی گفت: در ابتدا برای خانواده ام بسیار سخت بود و مدتها با من صحبت نمی کردند اما بعد پذیرفتند و از دینم استقبال کردند و بهترین بویی که استشمام کردم از مشهد مقدس بود و علاقه زیادی نیز به امام رضا (ع) و امام حسین (ع) دارم و به حج تمتع نیز رفته ام.

 

غفلت از وظیفه مادری به جامعه لطمه می زند

 

عفت شریعتی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور بانوان نیز در این مراسم در خصوص زنان افزود: خداوند بخشی از حقیقت را به دامن مادران محول کرده و مادران صفات خلاقیت خداوند را دارند، پس باید به نقش خطیر مادری در انجام مسئولیت و وظیفه خود بیشتر توجه کنیم، زیرا غفلت از وظیفه مادری لطمه جبران ناپذیری به خانواده و جامعه وارد می کند.

 

وی افزود: اگر مادری زیبایی معنوی را به فرزند خود منتقل نکند، تبعات سوء تربیت وی ابتدا به خودش و بعد به جامعه باز می شود.

 

شریعتی افزود: اگر جامعه ای به نیکی روی نماید به بانوان آن جامعه بستگی دارد، چرا که زنان مظهر احساسات و لطف هستند، زیرا خداوند مهربانی و ظرافت را به زنان داده که آن را به فرزندان خود انتقال دهند.

 

فیروز صادق فرماندار کلاردشت در این مراسم نقش و مقام زنان در انقلاب اسلامی را بسیار مهم دانست و افزود: زنان جامعه ما باید دیندار و دانا باشند و با تفکر و اندیشه فرزندان خود را پرورش دهند زیرا تفکر و اندیشه مادردر تمام مراحل زندگی کودک تاثیر دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها