فرمانده سپاه سبزوار گفت: دولت باید با نگاه به استعداد های داخلی در جهت فعال شدن اقتصاد ملی گام بردارد.
کد خبر: ۸۵۱۰۹۹۸
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم در جمع بانوان سبزواری اظهار داشت: یکی از مهمترین شاخصه های حضرت زهرا(س) ولایت پذیری ایشان بوده است.

وی با بیان اینکه این بانوی بزرگوار در طول مدت عمر با برکتشان همواره مدافع حریم ولایت بوده اند، افزود: امروز همه ما هم وظیفه داریم که مدافع و پشتیبان ولایت باشیم تا بتوانیم مشکلات جامعه را مرتفع کنیم.

فرمانده سپاه سبزوار با اشاره به اینکه مردم ما حق دارند که از یک اقتصاد ملی و پویا برخوردار باشند، تصریح کرد: مهمترین چالش امروز کشور ما اقتصاد ملی می باشد.

مظلوم در ادامه بیان داشت: دشمنان ایران هم بارها گفته اند که تنها هدفشان براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

این مسئول با بیان اینکه راه مقابله با استکبار رسیدگی به درخواست ها و پویایی اقتصاد مردم است، خاطر نشان کرد: شعار سال ۹۴ نقشه راه را برای همه مشخص کرده است.

وی با اشاره به اینکه دولت باید با نگاه به استعداد های داخلی در جهت فعال شدن اقتصاد ملی گام بردارد، ادامه داد: نگاه به بیرون و مذاکرات اشتباه بوده و کارساز نخواهد بود.

فرمانده سپاه سبزوار تصریح کرد: اگر پویایی اقتصاد را به دوستی با بیرون پیوند بدهیم همیشه باید چشم انتظار نگاه دشمن باشیم.

مظلوم با اشاره به اینکه ملت نیز وظایفی دارند که باید به درستی آن ها را انجام دهند، گفت: همدلی و همزبانی دو طرفه است و هم مردم و هم دولت باید در جهت تحقق شعار سال کوشا باشند.

وی با بیان اینکه هر کسی در هر کاری که هست باید در بهره وری تولیدات ملی کمک کند، اظهار داشت: خرید تولیدات داخلی و اصلاح فرهنگ های اشتباه باید به دست خود مردم اتفاق بیافتد.

وی در ادامه با اشاره به بیانیه لوزان بیان داشت: این روزها شاهد تفسیرهای گوناگون از این مهم هستیم که با نگاه هوشمندانه رهبری، نقدهای نخبگان و عملکرد مناسب تیم مذاکره کننده، دشمنان آرزوهای خود را به گور خواهند برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها