خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین بیان کرد: ورزشکاران باید با مسایل فرهنگی و اجتماعی آشنا شوند، در همه جوامع به ورزشکاران با فرهنگ اهمیت داده می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۰۹۵۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، مهران قاسمی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان؛بر اهمیت بالای حفظ حرمت و شئونات اخلاقی در اماکن ورزشی تاکید کرد.

وی پیش از دیدار تیمهای مهرام تهران و هفت الماس که در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قزوین شهر عالمان، خوبان و شهیدان نامداری است اظهار کرد: در این مسابقات باید پیام اخلاق و معرفت و رعایت حق میهمانان و پرهیز از شعارهای نابهنجار ارسال شود.

وی با بیان اینکه قبل از هر چیز ورزشکاران باید با مسایل فرهنگی و اجتماعی آشنا شوند افزود: در همه جوامع به ورزشکاران با فرهنگ اهمیت داده می‌شود و فرهنگ هر ورزشکار هویت واقعی او را نشان می دهد.

قاسمی ادامه داد: حفظ حرمت و رعایت شئونات اخلاقی در عین پر شور بودن لازمه فضای سالم ورزشی است.
وی با تاکید بر اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان؛اخلاق مداری و توسعه فرهنگ پهلوانی را سرلوحه امور ورزش استان قرار داده است ابراز امیدواری کرد با همدلی و همزبانی جامعه بزرگ و موفق ورزش و جوانان استان،بتوانیم گام های موثرتری برای توسعه اخلاق در ورزش برداریم.

 

 

1006/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها