خبرهای داغ:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان:

حضرت فاطمه(س)سیده زنان جهان از ازل تا ابد است

رئیس تبلیغات اسلامی تاکستان در مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: فاطمه زهرا(س) محور هستى و انگیزه خلقت عالم است.
کد خبر: ۸۵۱۰۹۴۰
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان، حجت‌الاسلام مرتضی کریمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان در مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) که در حسینه ارشاد تاکستان برگزار شد، با اشاره به ابعاد شخصیت والای حضرت زهرا(س) گفت: پیامبر اکرم(ص) در مورد جاودانگی حضرت زهراء(س) فرموده اند« فاطمه سیده زنان جهانیان از ازل تا ابد است» و در حقیقت، این بزرگترین ارزش و فضیلت حضرت زهرا(س) در بعد معنوی و شخصیتی آن حضرت است.

وی اظهار داشت: آن حضرت در همه زمان ها و تا روز قیامت و هر اندازه که علم بشر پیشرفت کند، برای تمام زنان عالم اسوه والگو است و این همان راز جاودانگی آن حضرت است و ما باید به جهانیان و به خصوص به زنان جهان بشناسانیم که ایشان در اسلام چهره ای موفق،اسوه و الگو بوده است.

رئیس تبلیغات اسلامی تاکستان اضافه کرد: کرامات انسانی و شخصیت وجودی حضرت زهرا(س) را فقط خدا، پیامبراکرم(ص) و حضرت امیرالمؤمنین(ع) می داند و هدف از خلقت آن حضرت، بدون شک هدفی بسیار مقدس و از اهداف خلقت جهان بوده است.

کریمی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: حضرت زهرای مرضیه(س) نمونه کامل یک زن مسلمان و شیعه است و کلیه ‌صفات اخلاقی و الهی که در وجود مقدس آن حضرت دیده می‌شود، می تواند برای یکایک زنان مسلمان ما یک الگوباشد و مهمترین وظیفه ما در مقابل آن حضرت، تأسی از آن بانوی بزرگوار در کلیه مراحل و شئون زندگی است.

 

7001/پ20/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها