خبرهای داغ:

جشن بزرگ میلاد کوثر در چالدران برگزار شد

بمناسبت هفته زن جشن بزرگ میلاد کوثر در چالدران برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۰۹۲۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران ضمن تبریک هفته مبارک زن و مادر گفت: حضرت فاطمه زهراء(س) به عنوان بانوی بزرگ اسلام، الگویی برای تمام تاریخ و زنان می باشند.

حجت الاسلام اسلام حلمی افزود: زنان ما باید با بهره مندی ازسیره فاطمی والگوگیری از زندگانی پربرکت حضرت فاطمه زهرا(س) بتوانند زندگی سعادتمندانه ای را برای مردان و جامعه اسلامی به بار آورند و فرزندانی نمونه برای جهان اسلام تربیت نمایند.

وی ادامه داد: زندگى پر بركت حضرت فاطمه(س) به عنوان بهترين الگو و نمونه فرا روى انسان‌های مسلمان و آزاده قرار دارد كه با الهام گرفتن از آن مى‏توان در مسير سعادت و خوشبختی گام نهاد و با الگو گرفتن از آن، مسير كمال را پيموده به زندگی سعادتمند دست يافت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران تصریح کرد: فاطمه زهرا سلام الله علیها یگانه دختر بزرگوار پیامبر اسلام است که در ابعاد مختلف زندگی چه فردی و چه اجتماعی می‌تواند به عنوان بزرگ‌ترین الگو برای زنان مسلمان باشد خصوصاً در عصرى كه پوچى و بى هويتى و ولنگارى، هجمه‏ هاى فرهنگى بيگانگان، با پيشرفت علم و فن آورى و تبادل سريع اطلاعات که جهان را به دهکده تبدیل نموده است و در عصرى كه سيل شهوات با اشكال مدرن آن از هر سو بر مغز و فكر و انديشه زنان و مردان مسلمان يورش می‌برد، ما را بيشتر به فرهنگ و انديشه این بانوی نمونه اسلام نيازمند ساخته است تا بتوانيم از ميان انحرافات دنياى مادى زده امروز، راه خويش را پيدا نموده خود و جامعه اسلامی را نجات بخشيم.

در ادامه برنامه بعد از مدیحه سرایی ومولودی خوانی گروه سرود بقیه الله الاعظم بسیج دانش آموزی به اجرا پرداختند وبعداز اجرا اعضاء گروه سرود با اهداءشاخه گل به مادران وهمسران خانواده شهداء ارادت خودرا به شهدای اسلام ابراز داشتند.

همچنین بعد از قرائت بیانیه هفته زن بسیج جامعه زنان سپاه چالدران به نفرات برتر مسابقه مقاله نویسی و مسابقه کتابخوانی جوایزی اهدا گردید و به 14 نفر از شرکت کنندگانی که به نام مبارک زهرا و فاطمه در این مراسم حضور داشتند هدایایی اهدا شد.

ارسال نظرات