خبرهای داغ:
مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان کبودراهنگ گفت: مسابقات فوتسال و طناب کشی بین متربیان و سرگروه‌های حلقه های صالحین به همت بسیج ورزشکاران شهرستان کبودراهنگ در باشگاه ورزشی بویاقچی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۰۸۶۶
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، محمد رضایی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال و طناب کشی بین متربیان و سرگروه حلقه های صالحین در باشگاه ورزشی بویاقچی به همت بسیج ورزشکاران شهرستان کبودراهنگ اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته زن مسابقه فوتسال بین 12 تیم از پایگاه های حوزه های مقاومت بسیج خواهران شهرستان برگزار شد.

وی ابراز کرد: این تیم‌ها در دو گروه 6 تیمی و در دور مقدماتی با 18 بازی آغاز شد که در نهایت 4 تیم از بخش مرکزی شهرستان کبودراهنگ، ویان، کوریجان و حصار به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان کبودراهنگ افزود: در نهایت تیم فوتسال روستای ویان مقام نخست و تیم فوتسال بخش مرکزی مقام دوم و تیم فوتسال روستای کوریجان نیز مقام سوم را کسب کردند و تیم فوتسال روستای حصار به عنوان تیم اخلاق شناخته شد.

وی عنوان کرد: در قسمت طناب کشی نیز 4 تیم 6 نفره حضور داشتند که در نهایت تیم های روستای امیرآباد، حاتم آباد و دستجرد به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رضایی هدف از برگزاری این مسابقات را چهره به چهره شدن بسیجیان و ایجاد همبستگی بین تیم های شرکت کننده عنوان کرد و گفت: امیدواریم این مسابقات تاثیر جدی بر روحیه بانوان داشته و در مراسم های بعدی بتوانیم با حمایت ادارات و نهادها مسابقات را در سطح بالایی برگزار کنیم.

در پایان نیز از تیم‌های برتر تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات