خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه تویسرکان:

دفاع از حقانیت ولایت از مهمترین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه(س) است

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه تویسرکان گفت: مبارزات سیاسی حضرت فاطمه(س) با طواغیت و اصرار بر اثبات حقانیت ولایت امیرالمومنین (ع) یکی از مهمترین و زیباترین وجه شخصیت ایشان است.
کد خبر: ۸۵۱۰۸۴۷
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت‌الاسلام محمودزاده در جمع بسیجیان و توده‌های مختلف مردم بر سیره و زندگی حضرت زهرا(س) به عنوان برترین الگو تاکید کرد و اظهار داشت: همه خانواده ها به ویژه مادران و زنان جامعه اسلامی باید به روش زندگی حضرت صدیقه(س) توجه کنند و رفتار و اخلاق آن حضرت را الگو قرار دهند.

وی با اشاره به ابعاد مختلف زندگی حضرت فاطمه(س) بیان کرد: ایستادگی در مقابل ظلم، دفاع عالمانه از ولایت، حسن رفتار در خانواده، ایثار و فداکاری از ابعاد شخصیتی ایشان بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه تویسرکان تصریح کرد: اگر جامعه نیازمند رشد است و مردم می‌خواهند از نظر دنیوی و اخروی و اخلاقی به تکامل واقعی برسند باید ائمه معصومین(ع) و به ویژه ام الائمه حضر فاطمه(س) را الگوی خود قرار دهند.

وی شیوه تربیتی حضرت زهرا(س) را بهترین شیوه معرفی کرد و ثمره آن را تربیت فرزندانی همچون حسنین(علیهم السلام) دانست و با اشاره به ابعاد سیاسی شخصیت حضرت زهرا(س) افزود: مبارزات سیاسی حضرت فاطمه(س) با طواغیت و اصرار بر اثبات حقانیت ولایت امیرالمومنین (ع) یکی از مهمترین و زیباترین وجه شخصیت ایشان است.

محمودزاده با اشاره بر اتفاقات سیاسی اخیر، به تبیین مسأله مذاکرات پرداخت و بهترین تحلیل را بیان شیوای مقام معظم رهبری دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند جامعه بین‌المللی همان 150 کشوری هستند که در قالب جنبش غیرمتعهدها به کشور ما سفرنمودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار