خبرهای داغ:
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی:

هراس دشمنان از ترویج تفکر بسیجی ایران اسلامی است

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: پاسداران به عنوان پرچمداران حرکت بزرگ انقلابی در عرصه جهانی همواره نقش خود را در عرصه های جهانی به خوبی ایفا کرده اند.
کد خبر: ۸۵۱۰۸۴۵
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سعید جلیلی در دیدار با کارکنان سپاه شهداء اظهار داشت: حضور در جمع پاسداران و سبزپوشان ولایت برای من یادآور صحنه های دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: پاسداران پرچمدار حرکت بزرگ در عرصه جهانی محسوب می شوند که در دوران دفاع مقدس نیز نقش پاسداران در عملیات های مختلف بی نظیر و مثال زدنی بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس صدام به عنوان عروسکی در دست غرب و آمریکا بود که غربی ها برای رسیدن به منافع بیشتر، صدام را بازیگر برنامه های خود می دانستند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: تفکر بسیجی امام خمینی (ره) باعث تا با تشکیل انقلاب اسلامی در کشور ایران منافع قدرت های بزرگ به خطر افتاده و دشمنی های بسیاری علیه نظام اسلامی از همان روزهای آغازین انقلاب آغاز شود.

جلیلی خاطرنشان کرد: امروز تفکر اسلامی و بسیجی روز به روز در جهان رونق یافته و این پیشرفت و توسعه باعث تعجب بسیاری از کشورهای غربی شده است،چرا که کشتی انقلاب اسلامی در برابر موج های سهمگین حرکت رو به جلوی خود را ادامه می دهد.

وی افزود: در طول 36 سال گذشته هر کشوری که به انقلاب اسلامی پیوسته،عزت، استقلال و آزادی را به دست آورده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: امروز سردار سلیمانی و تقوی و امثال این افراد تاثیرگذار و بزرگ همان باکری های دوران دفاع مقدس هستند در هر عرصه ای از انقلاب اسلامی وارد شده اند، مقدمات پیروزی را در آن عرصه به وجود آمده و منجر به شکست برنامه ها و توطئه های دشمنان شده اند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکل کشورهای غربی و دشمنان تعداد سانتی فیوژها و برنامه های هسته ای ایران نیست، بلکه صدور تفکر اسلامی و بسیجی، مشکل اصلی غرب با نظام جمهوری است.

جلیلی افزود: تفکر اسلامی دانشمندان هسته ای باعث پیشرفت روز افزون این عرصه علمی شده است و این موضوع سبب شده تا آمریکا بداند که در مبارزه با ایران صد در صد شکست می خورد.

وی با اشاره به اقدامات 500 سال آمریکا برای جنگ با کشورهای جهان و استعمارگری های متعدد گفت: این کشور با قدمت 500 ساله در برابر انقلاب اسلامی 36 ساله ناتوان است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: مناسبات جهانی با تفکر بسیجی که عامل پیروزی ایران در همه عرصه ها است، تغییر یافته و امروز واهمه دشمنان از ترویج تفکر بسیجی در بین مردم جهان است.

جلیلی گفت: آینده و افق روشنی در مقابل انقلاب اسلامی وجود دارد که این امر سبب شده تا آمریکا و غرب از تکثیر انقلاب اسلامی و شجره طیبه بسیج نگران باشند.

وی تصریح کرد: وجود نعمت ولایت، مقام معظم رهبری موجب پیشرفت روز افزون نظام اسلامی و افزایش عزت و اقتدار انقلاب در برابر دشمنان اسلام است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار