خبرهای داغ:
یکی از اساتید حوزه علمیه قم در جشن میلاد کوثر:

زن یک ارزش اسلامی است/ دشمن به دنبال ارائه یک ضد ارزش از زن است

یکی از اساتید حوزه علمیه قم گفت: امروز دشمن می خواهد از زن که یک ارزش اسلامی است به عنوان یک ضد ارزش استفاده کند.
کد خبر: ۸۵۱۰۸۳۷
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، جشن میلاد کوثر در جوکار با حضور مسئولین شهر و نماینده مردم ملایر در مجلس و جانشین سپاه ناحیه ملایر و خواهرانی از بسیج جامعه زنان و اقشار مختلف زنان شهر جوکار و روستاهای اطراف برگزار شد.

حجت‌الاسلام آزادیخواه در این مراسم اظهار داشت: در دنیا هیچ دینی به اندازه اسلام و شیعه برای زن ارزش قائل نشده و انقلاب اسلامی و تفکر حسینی امام خمینی (ره) باعث شد که زن در جمهوری اسلامی ارزش پیدا کند.

وی با بیان اینکه در زمان رضا شاه و محمدرضا شاه که حدود 50 سال بر کشور حکومت و سلطه‌گری کردند، یک زن مسئول مملکتی نبود، گفت: این ارزشی است که از تفکر آمریکایی وانگلیسی بود زیرا محمدرضا آمریکایی و رضا خان انگلیسی بود.

این استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه دربار محمدرضا شاه زنان آوازخوان و بی بندبار را برای خوشگذرانی جمع می‌کرد اما از فکر زنان استفاده نمی کرد، افزود: انقلاب اسلامی ارزش و جایگاه واقعی زن را به او بازگرداند.

وی با اشاره به حضور فعال زنان در جامعه بعد از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر تقسیم بندی ورودی دانشگاه‌ها 60 درصد خواهران و 40 درصد برادران است و دانشکده کوثر ملایر را فقط خواهران تشکیل می‌دهند.

آزادیخواه با اشاره به مسئولیت‌های زنان بیان داشت: امروز دشمن می خواهد از زن که یک ارزش اسلامی است به عنوان یک ضد ارزش استفاده کند.

وی ادامه داد: خواهرانی که ازدواج کرده‌اند و به مقام مادری رسیده‌اید، قدر زندگی خود را بدانید و مراقب باشید چراکه دشمن برای خانواده شما دام‌هایی از قبیل اعتیاد و بی‌بندباری و... پهن کرده است.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مهمترین هدیه حضرت زهرا(س) به زنان جامعه حجاب است، ابراز داشت: ترویج سبک زندگی فاطمی و حجاب و عفاف از ضرورت‌های جاامعه امروز است.

آزادیخواه با اشاره به موضعگیری زنان در جامعه بیان کرد: امروز چشم و گوش دنیا به ما است و 6 کشور ابر قدرت دنیا که به نوعی شاگرد آمریکا هستند و آمریکا که شاگرد اسرائیل و صهیونیست است در مقابل ایران می‌ایستند تا جلوی پیشرفت آن را بگیرند.

وی یادآور شد: در زمان قبل از انقلاب ایران نفت و گاز بیشتری میفروخت و در ظاهر دشمن کمتری داشت اما اینگونه در عرصه‌های مختلف پیشرفت نداشت.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن و نقش زنان برای مقابله با آن بیان داشت: باید توجه داشت که امروز حرف دل دشمن از ماهواره بیرون می‌آید.

وی با بیان اینکه انقلاب به زن هویت داد و زنان جامعه مدیون خون شهدا هستند، گفت: امروز از مهمترین وظایف زنان مسلمان حفظ عفاف وحجاب به عنوان بهترین یادگار حضرت زهرا(س) است.

آزادیخواه خطاب به زنان خاطرنشان کرد: زنان باید در خانواده مؤثر و ارزش‌گذار بوده و بر خانواده نظارت داشته باشند و فرزندان صالحی تربیت کنند.

احمدوند جانشین سپاه ناحیهملایر نیز حضرت زهرا (س) را علت آفرینش زمین و آسمانها دانست و اظهار داشت: حضرت زهرای مرضیه(س) چراغ هدایتی برای همه زنان خواند.

در پایان این مراسم نیز به اسامی فاطمه و مادران شهدا هدایای اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار