معاون اجرایی سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: تجلی تفکرات ارزشمند بسیجی در رسانه ها از اهداف بسیج رسانه است.
کد خبر: ۸۵۱۰۸۳۵
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، نوید کمالی در دیدار اعضای سازمان بسیج رسانه استان زنجان با رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به شعار دولت و ملت همدلی و همزبانی اظهار داشت: سازمان بسیج رسانه تلاش دارد تا با دیدار با مسئولان زمینه تحقق شعار سال را بیشتر فراهم کند.

وی با بیان اینکه اعضای این سازمان به عنوان ظرفیتهای بالقوه میتوانند در این زمینه نقش بسزایی داشته باشند، تصریح کرد: رسانهها قادر به ایجاد فضای همدلی و همزبانی بین دولت و ملت هستند.

وی با اشاره به اینکه رسانهها شکلدهنده فضای ارتباطی بین این دو نهاد تاثیرگذار هستند، خاطرنشان کرد: بدون حضور رسانه دولت و ملت از ارتباط موثر و مطلوب با یکدیگر محروم میشوند.

معاون اجرایی سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به اهمیت مشارکت بخشی رسانهها در ایجاد فضای همدلی و همزبانی در حوزه مدیریت شهری یادآور شد: رسانهها حلقه وصل بین دولت و ملت هستند که اعضای سازمان طرحهای کاربردی در این زمینه ارائه میکنند.

کمالی با بیان اینکه رسانهها با بهرهگیری از کانالهای ارتباطی و اطلاعاتی خود میتوانند به تقویت پیوند و تعامل ملت و دولت کمک کنند، تصریح کرد: کارکرد بسیج رسانه آوردن مردم به صحنه است تا در فضای مشارکتی شهر مشارکتی را رقم زند.

وی با اشاره به اینکه زمانی که رهبر انقلاب مفهوم ارزشمند همدلی و همزبانی بین ملت و دولت را تبیین میکنند، مطمئنا رسالت اصحاب رسانه، پیگیری راهکارهای تحقق آن در عرصهها تخصصی است، تصریح کرد: بسیج رسانه به عنوان محفل رسانه‏‌های ارزشی و متعهد میتواند نقشی ویژه در تحقق این گفتمان با تاکید بر توانمندیهای رسانهای داشته باشد.

معاون اجرایی سازمان بسیج رسانه استان زنجان تصریح کرد: امروزه با رشد سریع فناوری اطلاعات و ارتباطات ایجاد یک رسانه کار پیچیدهای نیست اما جامعه بیش از تعدد رسانهها به رسانههای متعهد و دلسوز نیازمند است.

کمالی با اشاره به جایگاه بسیج رسانه در همافزایی بین رسانههای متعهد و متخصص افزود: زمانی که مفهوم متعالی بسیج به رسانه پیوند زده میشود، تلاش میشود تفکرات ارزشمند و مقدس بسیجی در عرصه تخصصی رسانه تجلی یابد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه بسیج رسانه در راستای تحقق اهداف عالیه به ویژه تحقق شعار سال آماده مشارکت و تعامل با مجموعه مدیریت شهری برای ایجاد فضای سازنده همدلی و همزبانی در شهر زنجان است، یادآور شد: تشکیل شورای اطلاعرسانی مدیریت شهری زنجان از سوی شورای شهر زنجان میتواند مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات