نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: تضعیف نظام جمهوری اسلامی از برنامه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۸۵۱۰۸۳۴
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶
آیت‌الله شیخ علی خاتمی در جمع خبرنگاران با اشاره به حملات تروریستی به شرق کشور از سوی گروه‌های تروریستیاظهار داشت: چنین حملات تروریستی همواره علیه نظام اسلامی به ویژه در مرزهای کشور وجود داشته است.

وی با بیان اینکه آمریکا همواره در چنین حرکتهای تروریستی حمایتهای مستقیم و غیرمستقیم دارد، افزود: توطئه آمریکا در این حملات آشکار است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه هیچ تردیدی نیست که آمریکا در این حملات نقش دارد، افزود: تضعیف نظام جمهوری اسلامی از برنامه‌های دشمنان است.

خاتمی با اشاره به اینکه برنامه‌های تروریستی در 36 سال گذشته نیز علیه نظام اسلامی ادامه داشته است، تصریح کرد: دشمن همواره به دنبال برنامههای تروریستی در ایران بوده است.

وی در خصوص ادامه مذاکرات 1+5 نیز اظهار داشت: تیم مذاکره کننده ایرانی خط قرمزهای نظام را رعایت کرده و باید در ادامه نیز چارچوبی که مقام معظم رهبری تعیین کرده اند مورد توجه این تیم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه تاکید رئیس جمهور نیز رعایت خط قرمزهااست، خاطرنشان کرد: امیدواریم رعایت این خط قرمزها همچنان ادامه یابد.

خاتمی در خصوص هتک حرمت دو زائر ایرانی در عربستان نیز اظهار داشت: من معتقد نیستم این مسائل رسانه‌ای شود.

وی با بیان اینکه بحث تجاوز در این زمینه صحت ندارد، تصریح کرد: اقدام نامطلوبی از سوی دو مامور عربستانی صورت گرفته است که مسئولان در این زمینه عکسالعمل نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تصریح کرد: معتقدم نباید بحث خلاف اخلاق در جامعه اشاعه داده شود.

ارسال نظرات